Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Hej.
Någon som har erfarenhet av dessa: http://www.busochrackartyg.com/product1358/category142/subcategory0/Molo---Xana---Rainbow
Köpte dem och en prästkrageklänning i natt när jag inte kunde sova :)
Hej.
Någon som har erfarenhet av dessa: http://www.busochrackartyg.com/product1358/category142/subcategory0/Molo---Xana---Rainbow
Köpte dem och en prästkrageklänning i natt när jag inte kunde sova :)
Har länge suktat efter ett par regnbågegalonisar så jag var tvungen tyckte jag:)
Vet dock inte hur jag tänkte här, har 1 set från småfolk med äpplen som är helt nya, 1 par blå eleftantregnbyxor från ida t samt 1 från didriksson som också passar nu...
samt 2 par lindex och nåt annat märke.....
Smultron, är du här???
Behöver akut storlekshjälp med molojackan jag beställde igår
Gött, visste väl att du hängde här nånstans :)
Jo, jag avbokade ju min svarta molojacka igår i stl 104 efter att jag mätt Elliott efter dina mått du så snällt gav mig. Men jag frågade henne lite i förbifarten om det kanske fanns en 110 istället. Nu mejlar hon mig att det finns det.
Kommer den bli gigantiskt??? Den ska ju inte bara sitta bra i ärmarna utan bredden på jackan också, får ju inte bli för bylsigt.....
Nämen nu blev det ju ännu svårare. Jag har ju också en varm kille, han brukar alltid vara jättevarm så jag har oftast bara overall på honom nu på vintern utan någon fleece el så under.
Kanske ska strunt i det ändå....skulle jag vilja ha en till hösten så kommer det väl någon ny jacka el modell. Får väl ta och betala fullt pris då i värsta fall, inte hela världen om man verkligen vill ha den:)
Sorry såg att det var möss inte råtter. Här i storstan har vi ju inga söta små möss utan bara skräckingjagande bauta råttor.
Kunde ju varit värre....tänk om de fått tag i regnbågen från molo....
Mm de är de. Vi har några halvtama utanför på vår uteplats som helt oförskämt knallar omkring ibland och sitter nästan och tittar på en genom fönstret.... Svansen är ju tametusan en halv meter lång nästan. Nä blä för råttor!!