Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Försöker ladda upp lite bilder på kläder på FB men det strular bara så det går ju inte
Försöker ladda upp lite bilder på kläder på FB men det strular bara så det går ju inte
Provade med firefox så n u fungerade det!! Nu har ja också lagt upp några bilder till försäljning
Yes det är perfekt! Man har ju inget att förlora liksom. Får man det inte sålt så är det ju bara att slänga ut på T isf
Det tror jag inte, för jag har lagt upp sånt i stl 68 typ Men just nu är det mest i stora storlekar kan jag hålla med om men det läggs väl upp allteftersom
Om man vill skicka ett meddelande till någon på facebook som man inte har i sin vännelista går det?
Eller måste man lägga till i vännelistan först för att sen skicka meddelanden ? :)
Oj då, jag gick in på hanazacka och känner nog att jag måste beställa jeans och tröja jag me....
Hej i tråden!
Behöver hjälp. Ska köpa en födelsedagspresent till en kille som fyller 5 år. Han är galen i dinosaurier tydligen så jag vill ju gärna hitta en dinotröja åt honom. Nån som har koll på om det finns något märke som har dinosaurier nu? Skulle ju vara toppen om det kunde vara danskt för den familjen har inga som helst danska kläder så det vore ju skoj att kunna ge det Han är som sagt 5 år, vet inte om det räcker med 116 el om det bör vara 122.