Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

MejaKiZnic skrev 2010-01-07 23:58:33 följande:
    Menna kavat men de har bara till 18 men du kan ju prova med en extra sula?Såg på Vincent att de hade lite mindre sen har HM också, himlans svårt Nä nu måste jag sova
    Tack för tipsen iaf, ska kika runt ännu mer
    TYcker Hms skor är så mjuka man vill ju ha ganska stadiga när de är så små och går.. Men får kika på Kavat lit emer o Vincent.. Tycker dokc de är lite dyra.. Menmen..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Tack för all hjälp tjejer
    Kikar runt som en tok..

• Smileycat
    Olivers Mamma skrev 2010-01-08 00:16:09 följande:
    du känner ingen som har vägarna förbi ullared då? där fanns MASSA vinterskor på rea i små storlekar, iaf i helgen, o de har ju mest "märkes" på sko boo
    Hmm... Nej tyvärr ingen jag känner som ska dit.. Annars hade det ju varit perfekt..
    Tack för tipset iaf!
  • Smileycat
    lillronya skrev 2010-01-09 22:49:09 följande:
    Mina står totalstilla! Men det är väl en sån mittenperiod. Går ju inte ut förräns den 18de.
    Har lite span hos dig
    Är såå sugen på småfolk pingvinerna, men de lär nog få ligga lite för länge o vänta på min lillfis..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2010-01-09 23:06:10 följande:
    Har sett det. Äh inte så farligt länge

Jooo, han har lixom vuxit i snigelfart nu.. 74cm precis nu och då är han 13mån om ngn dag bara..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2010-01-09 23:10:31 följande:
    Men då går det snart fort som attan.
    Hahaa.. Nja, verkar följa Ebbas längd ganska mkt o hon är ju 4år om 4mån typ o 94cm bara..
    Hans kusin har växt om honom som är tre veckor yngre..
    Har ganska små barn jag med.. får se dock
  • Smileycat

Jag tycker faktiskt kycklingarna är söta men de kommer nog inte användas mkt, som sagt när? jag kommer bara på påsken jag med..
    Men vad är det för fiskar som jag missat? Hajar har jag sett...

• Smileycat
    lillronya skrev 2010-01-09 23:16:15 följande:
    Å en till som är liten som Anjelin!!Kollade nu och hon var 74 cm när hon var 1½ år.Nu är hon 4 år och 3 månader och 92 cm. Emilio är snart ifatt. Fattas bara två cm nu.

Anjelin är lite mindre iaf, men då får du åtminstone köpa molo baby lit elängre de är oftast finare ju
    Ebba var väl ca 14mån iaf när hon var 74cm.. SÅ jag hoppas iaf att Liam kan bli liiite längre sen.. Inte lika kul för killar o vara "små" kan jag nog tänka mig..
    Iaf vad jag tror..
    Haha, jadu efter sommaren tror jag nog att han hunnit om henne
    Undrar vad storasyster säger då?
    Folk måste ju tro att de är tvillingar? De kan fråga det om barnens storasyster o Ebba oxå? Konstigt tycker jag.. Skiljer ett år, 5cm och ca 6kg ändå lixom..!
    Mio, en av barnens kusiner är 2,5år och han har ca 0.5cm kvar o växa om Ebbisen
  • Smileycat

Åhh vad fina fiskarna är.. Jag får nog ta o blunda lite grann ett tag.. Jag har lixom inte ens köpt in allt från senaste kollektionen jag vill ha
    Har inte kunnat välja i vad jag vill ha det i body/ tröja eller suit? suttit o funderat o funderat o missat mkt
    Nu får jag köpa det jag får tag i typ Tråååk..
    Men blev lite ledsen härom dagen då jag köpte cartoon i body, ville hellre ha suit för det är finare kantband.. Men väldigt bra pris avgjorde
    så då köpte jag den i 80 för jag tnkäte att man kunde vika upp mudden så länge, men då passade de precis! som de flesta andra i 74! *muttrar*
    Ngn som har cartoon och de där grå/svarta starsen som kan jämföra hur de är i storlek? eller de där grå stjränorna överhuvudtaget, kan jämföras med annat?

• Smileycat
    lillronya skrev 2010-01-09 23:28:14 följande:
    Ja vi har kunnat ha molobaby tills nu. Nu börjar 92 ge sej i ärmarna.Alla människor vi inte känner tror att de är tvillingar!Anjelin blir skogstokig när de behandlar henne som liten.
    Kan förstå det! Hon är ju lixom lika gammal som min bonustjej typ och hon är 98-100cm typ, och hon är ju stor! (inte längdmässigt men i psyket).
    Fixar typ allt själv..
    MÅnga tror ju Ebba är yngre, ändå är hon inte sååå jätteliten tycker jag.. Visst är hon liten men inte som många kan få det o låta som..
    Det roligaste är när folk inte förstår vad jag menar när jag på ngt sätt kommenterar att Ebba är "Liten"? Det har de lixom inte märkt typ..? Haha.. Men när de tänker efter att Mio tex är ett år yngre o lika stor så börjar de fundera lite..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16