malinkaunitz skrev 2010-01-11 08:54:14 följande:
Men jag blir mer skeptisk när det är helt nya grejjer faktiskt..
jag köper enbart nya grejer eftersom jag är allergisk mot starka dofter (t ex tvättmedel med doft) så jag har köpt multum med nytt i klädväg men aldrig haft problem innan. köpt mkt med priser som varit låga med (folk från butik som kränger tex) så man kan inte utgå från att det är båg på priset heller...
Morty skrev 2010-01-11 09:38:16 följande:
Usch fyyy vad trist! Jag har också börjat bli väldigt försiktig och kollar om de slålt innan och hur det ser ut. Annars hoppar jag över. Tråkigt men sant. Sant. Usch då, hoppas nu tiden går fort till bebisens ankomst och att det funkar trots allt att lämna Milo. Jobbigt det måste vara.
på ett par veckor har ett paket från liljan kommit bort och nu en lurendrejare med overallen. Ja det är tufft - fina molpengar...jobbigt med polisanmälan men när det är klockrent lurendrejeri bör man ju göra det - tradera uppamanr till det, de lämnar ut uppgifter till polisen sa de om polisen frågar, de brukar bistå.
söta kråkan skrev 2010-01-11 10:40:27 följande:
usch stackars dej *skickar stooor kram*
tack!
Tjollabolla skrev 2010-01-11 09:55:04 följande:
Ja det hoppas jag jag med.. Har ju ingen möjlighet att nån annan lämna/hämtar till mig och han måste ju dit, han kan ju inte bara sitta här med mig...!
stackars dig! *kramar om*