• Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2010-01-11 00:43:04 följande:
    Usch vad trist! Jag har aldrig blivit lurad men är numera skeptisk till nya på Tradera, hemskt men så är det.
    ja nu är jag oxå skeptisk.

sitter uppe med liten som överäter vid amning o kräks o inte vill sova, suck.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Busbellan

God morgon!!
    Tror ni det kan dyka upp nåt nytt Molo redan idag?

Om det gör det, se till att inte shoppa upp allt innan jag är hemma vid 17-tiden

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-01-11 08:16:27 följande:
    God morgon!!Tror ni det kan dyka upp nåt nytt Molo redan idag?Om det gör det, se till att inte shoppa upp allt innan jag är hemma vid 17-tiden
    Godmorgon!!
    Får väl hoppas att där är nåt kvar till dej då.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • malinkaunitz
    Damien och Adrian skrev 2010-01-11 04:37:35 följande:
    ja nu är jag oxå skeptisk. sitter uppe med liten som överäter vid amning o kräks o inte vill sova, suck.
    Men jag blir mer skeptisk när det är helt nya grejjer faktiskt..
  • Tjollabolla

Godmorgon! Äntligen fått Milo till dagis under vilda protester. Fasen, snart fixar jag inte att lämna honom bara... Men jag Måste ju! Vet inte hur jag ska lösa detta.

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Morty
    Busbellan skrev 2010-01-11 08:16:27 följande:
    God morgon!! Tror ni det kan dyka upp nåt nytt Molo redan idag? Om det gör det, se till att inte shoppa upp allt innan jag är hemma vid 17-tiden
    Ja, lämna kvar lite till oss. Jag är bortrest hela veckan och är inte hemma förrän på lördag. För min del kan de gott vänta med att lägga upp allt på shopparna tills på söndag.
  • Morty
    Damien och Adrian skrev 2010-01-10 23:39:51 följande:
    Hur kul är det att ha köpt en ny molooverall av den här typen? Suck... www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Usch fyyy vad trist! Jag har också börjat bli väldigt försiktig och kollar om de slålt innan och hur det ser ut. Annars hoppar jag över. Tråkigt men sant.
    malinkaunitz skrev 2010-01-11 08:54:14 följande:
    Sant.
    Tjollabolla skrev 2010-01-11 09:25:14 följande:
    Godmorgon! Äntligen fått Milo till dagis under vilda protester. Fasen, snart fixar jag inte att lämna honom bara... Men jag Måste ju! Vet inte hur jag ska lösa detta.
    Usch då, hoppas nu tiden går fort till bebisens ankomst och att det funkar trots allt att lämna Milo. Jobbigt det måste vara.
  • Tjollabolla
    Morty skrev 2010-01-11 09:38:16 följande:
    Usch fyyy vad trist! Jag har också börjat bli väldigt försiktig och kollar om de slålt innan och hur det ser ut. Annars hoppar jag över. Tråkigt men sant. Sant. Usch då, hoppas nu tiden går fort till bebisens ankomst och att det funkar trots allt att lämna Milo. Jobbigt det måste vara.
    Ja det hoppas jag jag med.. Har ju ingen möjlighet att nån annan lämna/hämtar till mig och han måste ju dit, han kan ju inte bara sitta här med mig...!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • söta kråkan
    Damien och Adrian skrev 2010-01-11 04:37:35 följande:
    ja nu är jag oxå skeptisk. sitter uppe med liten som överäter vid amning o kräks o inte vill sova, suck.
    usch stackars dej *skickar stooor kram*
  • Damien och Adrian
    malinkaunitz skrev 2010-01-11 08:54:14 följande:
    jag köper enbart nya grejer eftersom jag är allergisk mot starka dofter (t ex tvättmedel med doft) så jag har köpt multum med nytt i klädväg men aldrig haft problem innan. köpt mkt med priser som varit låga med (folk från butik som kränger  tex) så man kan inte utgå från att det är båg på priset heller...
    Morty skrev 2010-01-11 09:38:16 följande:
    Usch fyyy vad trist! Jag har också börjat bli väldigt försiktig och kollar om de slålt innan och hur det ser ut. Annars hoppar jag över. Tråkigt men sant. Sant. Usch då, hoppas nu tiden går fort till bebisens ankomst och att det funkar trots allt att lämna Milo. Jobbigt det måste vara.
    på ett par veckor har ett paket från liljan kommit bort och nu en lurendrejare med overallen. Ja det är tufft - fina molpengar...jobbigt med polisanmälan men när det är klockrent lurendrejeri bör man ju göra det - tradera uppamanr till det, de lämnar ut uppgifter till polisen sa de om polisen frågar, de brukar bistå.
    söta kråkan skrev 2010-01-11 10:40:27 följande:
    usch stackars dej *skickar stooor kram*
    tack!
    Tjollabolla skrev 2010-01-11 09:55:04 följande:
    Ja det hoppas jag jag med.. Har ju ingen möjlighet att nån annan lämna/hämtar till mig och han måste ju dit, han kan ju inte bara sitta här med mig...!
    stackars dig! *kramar om*
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16