Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

FlowerPowerMama skrev 2010-02-02 09:55:58 följande:
    Idag ska jag till VC med 6-åringen. Hon fick svinkoppor innan helgen och hela nedre halva av ansiktet är som ett enda stort skinnflått sår! Hon har så ont så ont och det enda man kan göra är att tvätta ansiktet...*hua*Hennes händer är hemska dom också, alldeles svullna och spruckna fingrar.Lillasyster har börjat få prickar i ansiktet hon också, så jag hoppas på en vänlig läkare som vill ge barnen antibiotika!
    Åh stackars Det gör ont på både barn och i mammahjärtat sånt{#lang_emotions_cry}
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-02-02 12:53:34 följande:
    Vad du är söt som tänker på mej.Jag är fortfarande lycklig för att E åt kyckling och RIS och sås till middag i förrgår.Nästan en hel liten portion!! Hej i tråden!
    Åh, kanon ju!
  • Everlonn
    söta kråkan skrev 2010-02-03 07:58:20 följande:
    gaaa jag beställde ju rengbågs tunikan i 110/116 till nelly men den är super stor. nu letar jag 98/104 någon som sett?
    Jag lämnade tillbaka en på B&R, de var ju superstora!

Godmorgon i tråden
  • Everlonn

Här är MASSOR med snö!! Jag gillar snö{#lang_emotions_dreamer} maken gillar den inte lika mycket

Men svärfar gillar nog snön mest av alla vad han än säger Han svär, klagar och gnäller över snön men när den kommer så sitter han så lyckligt på sin lilla trädgårdstraktor och skottar snö Han behöver inte ens åka nånstans då han har jobbet på undervåningen

• Everlonn
    mortillsju skrev 2010-02-03 08:35:28 följande:
    Hej!Vilka tunikor menar ni är stora? Jag är i beställartagen och vill helst inte behöva returnera....
    Den som julia la upp länk till. Jag tog 98/104 och den var jättestor på Bus!
  • Everlonn
    söta kråkan skrev 2010-02-03 08:43:33 följande:
    jag funderar på om jag måste gå ner till 86/92 faktiskt för den var minst 20 cm för lång i armen.
    {#lang_emotions_undecided} hmm fast det hade jag nog inte gjort...maila Micke och fråga hur stor skillnaderna är i storlek..
  • Everlonn
    söta kråkan skrev 2010-02-03 08:45:54 följande:
    du har ingen bild? någon webbis som har frakt fritt?
    Sorry, ingen bild..
    mortillsju skrev 2010-02-03 08:46:12 följande:
    Åh så fin, men alltså stior. Hur är det med den lila då, med vita stars....är den i samma modell = stor i storlek??
    Den lila vet jag inget om
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-02-03 08:53:51 följande:
    Hej!Nu får jag ett anfall tror jag.En auktion på T den 18de. Fick inte betalt så jag mejlade i helgen. Ett vänligt mejl om att jag inte kunde se betalningen.Det här fick jag till svar:Hej  jag gjorde fel. be om ursäkt. storlek passar inte.HUr hård kan jag vara i nästa mejl???
    Hade informerat lite kallt om traderas regler om bindande bud. Hade hon mailat direkt efter avslut med erbjudande om att betala traderas avgifter så hade jag släpp t det och lagt upp direkt igen.

Men som det var nu så hade jag mailat och sagt att hon får stå sitt kast.
  • Everlonn
    lillronya skrev 2010-02-03 09:01:00 följande:
    Ville inte röra till det med för mycket ord eftersom det verkar finnas lite brister i språket...
    Bättre med enkelt och rakt då.
  • Everlonn

Svärfar håller fortfarande på där ute

Han skottade lite med traktorn hos oss oxå men frågan är om han inte gjorde det värre{#lang_emotions_undecided} Tror inte maken kommer in med bilen nu..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16