Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Duntoffla skrev 2010-03-09 20:18:38 följande:
    God kväll! Vad händer här? Jag måste komma igång med shoppande snart. Har rejäl shoppingtorka, i alla fall på barnkläder. Något nytt kul någonstans? Eller rea?
    va? Shoppingtorka, vad är det? Önskar att jag hade drabbats av den
  • SmillaMilla

Rååssa bubblan: alltså ställde inte du den där frågan förra gången precis innan du blev sjuk? Så med dina jornaler skulle jag absolut ringa upp läkaren. Vill inte skrämma dig, men bättre att ta det säkra före det osäkra!

• SmillaMilla

Hej hej kanske man skall säga också

I dag har jag klipphåret. Så skönt att få det gjort. Blev lite glad då frisören övertalade mig till att vara hårmodell. Då kan jag ju inte ha så hemskt hår i alla fall

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-03-10 11:06:14 följande:
    Alltså dessa regnbågbyxor som sitter på varenda sötnos i bt har nu även satt sig i mitt huvud! Max måste ha sådana Då är frågan vilken storlek jag ska ta..han är väl runt 93cm lång, vågar jag gå upp på 98/104?
    Ha ha dig med

Jag är också grymt sugen på ett par sådana åt X. Men jag är också väldigt osäker på stl. Ca 100 lång. 
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2010-03-10 11:15:32 följande:
    Alvin är ca 90 lång och har 92/98 i BT. Dom passar och har lite växmån men hade jag beställt idag så tror jag att jag hade tagit 98/104 åt honom...så hade dom räckt längre.
    Aha, så har jag en kille här på ca 100. Vågar jag då ta 11/116?
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2010-03-10 11:23:31 följande:
    ja det tror jag. Alvin är ju 90 lång och skulle fått 98/104 om jag beställt idag så 98/104 känns ju som att det kan bli rätt precist på din lille på 100
    TACK! Då beställer jag dem direkt. Sambon får blunda
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2010-03-10 11:27:17 följande:
    hoppas dom blir bra! Dom kanske blir lite långa i benen men sitter ju bra åt runt skon med resår längst ner. Känns ju som att det är bättre än att du skulle ta 98/104 och få ett par som sitter precis och kanske inte passar så länge
    Ja men precis. I värsta fall får jag väll skicka tillbaka dem. Tack igen för hjälpen!
    lillronya skrev 2010-03-10 11:26:14 följande:
    Det tror jag du kan. E har haft sina i ett år nu och han har 86/92 i de.
    Visst är det skönt att klippa sig. Blev du nöjd?
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-10 11:33:03 följande:
    Idag fick jag hem regnbågsbrallorna jag beställde igår! Tog ju både 98/104 och 110/116 och större storleken sitter absolut bäst på min lillfis, 98/104 sitter precis i grenen och det såg trångt ut när hon böjde sig... Tror ni man får igen pengarna om man lägger ut byxan på T? Vill helst slippa returfrakten ju.
    Måste passa på att fråga om hur lång hon är?
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-10 11:39:05 följande:
    Hon är nog precis en meter lång, 97.5 cm i somras och växer saaaakta.
    Toppen! Då valde jag rätt stl

Bild?
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-10 11:43:52 följande:
    Har tagit bilder, ska bara ladda in dom i datorn.
    Toppen!

Vad har ni för jacka till? Skulle ju behöva en regnjacka också men tycker att det blir för mycket med den randiga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16