Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-03-22 19:37:48 följande:
    Lite molo babykläder på lilla mirakel?
    Å måste kolla, har dom fått in mer rea? {#lang_emotions_dreamer}

Fick hem en liten cups suit för några dagar sen därifrån *sååå söt*
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-03-22 19:39:53 följande:
    Gokväll tjejer!Hur har ni de? Jag borde städa men fy så tråkigt alltså...
    Go kväll!

Skit i städningen å häng här istället
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-03-22 19:48:08 följande:
    Nä det var just cups jag tänkte på.
    Å den hade vi redan

*letar vidare*
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-03-22 19:52:48 följande:
    NU är den där förbaskade presenten beställd!Och det blev inget från IdaT. Hittade vad jag letat efter så nu blev det det istället. www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filenam...
    Tuff!!
    1 och 1 är 3 skrev 2010-03-22 19:52:51 följande:
    Jag gör nog de,... en stund till iaf... känner mej så illa tvungen att ta tag i de sen bara, ska iväg både i morgon kväll och onsdag kväll....
    Usch då.. Inge roligt att städa om man inte har lust {#lang_emotions_undecided} Hoppas lusten infinner sig
  • RååSa BuBBlan

*snörvel*

Jädrans förkylning!! Den går ju aaaaaldrig över Skallebang som heter duga! Blööö..

Å regnar gör det ute åxå {#lang_emotions_undecided} Skulle behöva lite upppiggande hopping!!

• RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-03-23 09:39:56 följande:
    Fan så less jag var igår kväll. Skulle ninja ett par byxor på T (www.tradera.com/MOLO-BYXOR-MED-MUDD-STL-80-au...) som jag hade tänkt skulle matcha bodyn jag köpte dagen innan från 1 och 1 www.tradera.com/Body-fran-Molo-Rander-i-turko.... Så jag lägger ett maxbud typ 2 minuter innan auktionen går ut också HÄNGER den jäkla datorn sig!! Så när budet väl går igenom så står det såklart att "Auktionen är avslutad". ÅHH så less jag var!! Nåja. Finns säket fler byxor som matchar men det var bara såå irriterande!
    Å va irriterande {#lang_emotions_undecided} Har hänt mig åxå, jädrans va sur man blir!! Har du fått in mina pengar efter det totala hjärnsläppet? Räknade jag rätt överhuvudtaget?
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-03-23 09:40:47 följande:
    Men eller hur ÄLSKAR mina geggamojor och jag ska köpa en till mig själv idag tror jag
    Vilka mössor e det? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-03-23 10:06:55 följande:
    Ja så jäkla typiskt! Usch jag var så sur hela kvällen igår, haha! www.geggamoja.com ÄLSKAR dessa mössor Fast nu när hon blivit stortjej så kan hon ju även ha Katvig och NS mössor, men geggamojorna är fortfarande favvisar. Men framförallt när hon var pytte och alla andra mössor bara åkte runt runt på lilla huvudet Du borde ha paket idag! Har inte kollat men dom har säkert kommit in Glömde först att stoppa ner ditt kvitto så jag pulade in det på kanten av påsen Det finns där någonstans!
    Aha... Ja dom e ju fina, jag blev käääär i den prickiga

Oki, letar efter inpulat kvitto då Spännande med paket {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16