Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Åååååå va filmjölk med banan i är GOTT alltså *mums*

Undrans om man får nån tjusig post idag {#lang_emotions_dreamer} 

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-03-22 10:58:09 följande:
    Dagens jobbiga avklarat-1 mil och ett pass Zumba!Guud vad roligt det är att dansa
    Gud va du är duktig alltså!! Själv e jag en riktig slöis
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 12:51:11 följande:
    Hej hej flickor.Kom just hem från ÖF, hann vara hemma i 7 minuter innan jag föll dit hos B&R
    Ha ha ha  

Vad blev det?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 12:51:41 följande:
    Åååh ja, det är ju super mumsigt ju Förresten, vad fick du från Småvi? *nyfiken*
    Ja MUMS va gott det är

Fick sobea, glassklänning och turkosa + råååsa bysser, jättefina {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 12:56:57 följande:
    Åååh glassarna är ju såå fina O visst var det härlig modell på byxorna?!
    Ja den modellen va jättebra!! Liiite för långa här än så länge, men snart så smala och fina va dom *me like*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 12:58:58 följande:
    Jaaa, den regnbågen kan man inte få för mycket av *lovely*Mh, ungefär samma som här då, hittar inte heller några direkta måsten, o dessutom behövs inga mer kläder egentligen, tråkigt nog
    Inte här heller eller jo... nåra fler färger på strumps och gympadojjor {#lang_emotions_dreamer} Men de är så mycket snö än så vårskorna känns avlägsna
    Busbellan skrev 2010-03-22 12:59:00 följande:
    När du ändå pratar filmjölk måste jag berätta nåt konstigt (men jättegott) som jag åt på dagiset där jag gjorde praktik.Trodde de skrivit fel på matlistan när det stod att vi skulle äta äggfil till mellanmål.Men det var helt rätt. Det var fil som man vispar i ägg och vaniljsocker i, supergott!
    låter helt hemskt jue   Men jag måste nog prova {#lang_emotions_tongue_out}  Vispar man bara ihop det eller?
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 13:00:40 följande:
    Mejas var också lite långa, men jag tog ju 68, hon har ju egentligen bara 62 än så länge. Gillar när byxorna sitter sådär tajt och fint.
    Vi tog ju 104 på paketet och Bubblis är inte riktigt där än, men väldans snart
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-03-22 13:06:00 följande:
    Strumps behövs ju alltid Fast jag köpte 23 par till Liam sist vi var i stan så jag hoppas han klarar sej ett tag Meja behöver både strumpor och strumpbyxor med det är ju = tråkig shopping ju Oj, har ni fortfarande mycket snö? Här har den sjunkt ihop rejält efter dom senaste dagarna med plus grader. Äntligen är gatorna asfalt igen och gräset börjar så smått kika fram.
    Jag längtar till IdaT kommer med sina nya strumps {#lang_emotions_laughing} Po.ps har jag köpt dom färgerna jag ville ha..

Jo du.. Det snöade HELA dan igår {#lang_emotions_throwup} och sen blev det 10 minus på kvällen *jippie*
  • RååSa BuBBlan

Krypet--- Niiice hopping!! Hur är LL tröjan i strlk??? *sugen*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16