Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan--- Å va fiiiiin tös i bildis, som en gooodis {#lang_emotions_sunny} *vårfeeling*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 09:49:26 följande:
    Samma här. Jobbar hemifrån idag då min mage är lite paj. Noel pratar konstant. Nu är det lugnt och skönt när han är på dagis.Ja, på salgen lär det väl finnas en del kul.
    Å har du åkt på kräkis du med? Ja dom är ju söta när dom bubblar på men man blir aningens trött emellanåt, i morse kom hon in till oss strax före kl 06..

" dags att gå uuuupp mamma pappa sooool ute man ska inte sova dååå, gå upp då, jag vill kolla film, var e mina toffler gå uuuuupp nu då paaaaappa jag e töstig "
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-03-22 09:49:27 följande:
    Här är så lugnt så, August sover, men inte pluggar jag för det
    Ha ha ha   trådeländet e bra mycket skojsigare kan jag tänka mig
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-03-22 09:50:17 följande:
    Tack Ja, nu åker vårkläderna fram, kan inte vänta längre
    Jag va på väg att packa bort vinerkläderna i Lördags, det va nästan 9 grader och strålande sol hela dagen, men sen igår så toksnöade det och blev 10 minus {#lang_emotions_throwup} *svinkallt*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 09:59:25 följande:
    jag spyr inte men magen är som en tvättmaskin ungefär. Det går runt runt... Men jag får så ibland och så blir det inget mer med det. Vet inte om det är post stress eller något.haha...sötnosen då! Förra helgen så hörde jag att Noel gick upp, bökade runt lite i sitt rum, stängde sin dörr och kom in till oss. På sig hade han solglasögon och i famnen några böcker. Kan man mer än skratta då? Samma här. Tänkte ta bort pulka och snow racer men det får väl vara kvar ett tag till då.
    Hoppas magbuset ger med sig!!

Ha ha ha   störtsköna Noel {#lang_emotions_cool} Dom är helt underbara dom små liven!!! {#lang_emotions_heart}

Ja, här verkar det gå fram o tbax med värmen o kylan, jag väntar tills snön är helt borta innan jag ropar hej
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-03-22 10:04:35 följande:
    Nuuu vet jag äntligen varför man har stora barnet på dagis när man är föräldraledig! Det är för att hinna byta alla bajsblöjor på bebisen! Lia har nog avverkat 6 stycken nu på 1½ timma
    Ha ha ha    Du har att göra då med andra ord
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-03-22 10:07:44 följande:
    Här har äntligen all snö försvunnit i helgen!!! Det finns enstaka snöhögar kvar men det är inte många! Idag ska jag in o köpa ett par fleecebyssor åt Milo sen åker overallerna VÄCK!
    Fasiken va orättvist Här är det massor kvar {#lang_emotions_throwup} Väntar på {#lang_emotions_tomte} känns det som..
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-03-22 10:14:35 följande:
    Du skulle flyttat till skåne istället serru! Bara fördelar med att bo här!
    Ja vi gjorde en stor miss att flytta hit, snön smälter ju aldrig
    Duntoffla skrev 2010-03-22 10:14:48 följande:
    Ja, de är för roliga ibland och ett pain in the ... ibland Frågade sambon igår hur man ska kunna älska en till knodd lika mycket och om man alltid känner mer för den första. Men jag antar att man kan älska dem lika mycket fast kanske på olika sätt?Nej, mars är ju inte slut än och det hinner komma mer snö.Det blir nog vår någon gång i alla fall Hoppsan! Full rulle med andra ord!
    Å man älskar dem absolut lika mycket, men åxå på olika sätt.. Jag har haft samma fundering inför varje ny bebis här kan jag lova
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 10:22:57 följande:
    Ja, jag kan tänka mig att det är så. Men man blir ju lite orolig innan man vet liksom.
    Ja man älskar ju den/dom man har så enormt mycket att man verkligen tror att det är omöjligt att känna samma sak för en annan.. Men det gör man

Jag har ju 4 bebisar  och älskar dem allihop så det gör ont i mig, men absolut på olika sätt, dom är enormt olika alla mina barn men underbara på sitt egna lilla sätt {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 10:30:41 följande:
    Nu ska jag nog ta en liten paus och vila lite. CU later
    samma här... *måste sååååva* cu..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16