Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Duntoffla skrev 2010-03-19 15:32:52 följande:
    Hoppsan! Inte så bra. Jag har ett paket att hämta på affären men det lär ju bli i morgon. VÅgar inte ens ta mig ut till brevlådanVAd var det för finingar då?
    Vad är det för fint i paketet?

Jag fick från villervalla, småvi, klkids, bara massa tjusigt!! Villervalla shortsen för 50 spänn styck va kanon!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-03-19 15:34:14 följande:
    va fick du i hemliga??? *nyfis*
    Å jag fick såååååå fina Sobea kläder!! Glassklänning, turkosa och rosa byxor {#lang_emotions_sunny}

Bubblis älskade dom!! Bysserna va tok mjuka o dom har hon på sig redan nu
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-19 15:38:50 följande:
    VIllervalla shortsen är underbara! Köpte också upp mig på ett lager till sommaren. Röda, turkosa, gröna etc.
    Ja dom satt kanonbra på Ida verkligen!! Å 50 spänn kan man ju inte säga nåt om Jag köpte gula, gröna, röda och plommon
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-03-19 15:42:57 följande:
    hur är shortsen i strl? vad tog du till Ida?
    Aningens små skulle jag säga, men inte mycket.. Vi tog 104 å dom sitter exakt med blöja, men då vi ska sluta med blöja nu till vår/sommar så blir dom bra
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-03-19 17:44:40 följande:
    oj vad många pussar haha jaja det är nog bara för att jag är JÄKLIGT glad idag klarade alla tre tentorna så jag firade med att köpa en jacka och väska till mig själv
    Å STORT GRATTIS !!! {#lang_emotions_sunny}

Vad blev det för jacka o väska? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2010-03-19 23:13:11 följande:
    Hejsan, skriver detta med fetstil bara så ingen av de vänner jag hållit av genom åren missar det.Ni som ej hunnit läsa min blogg om Lova, gör det. Det är på väg mot slutet tyvärr.  När vet vi inte men vi har typ fått besked igår.

Finns inga ord som är tillräckliga... Bara helt fruktansvärt hemskt...

Gråter och ber om att ett mirakel ska ske, lilla lilla Lova {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-03-20 17:55:09 följande:
    Fanns rosa med cerisa stjärnor också
    Uuuuuurfina skossingar!! Måste nog ta en tripp till Maxi tror jag
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2010-03-20 18:04:56 följande:
    idag har jag med hoppat lite, fina molo flower klänning och kjolen med infällda lila ränder och lila stjärnor tights, sen köpte jag nova star jackan rosa och svart mössa till och sen finaste ballerina dojorna molo pärlplattor
    Massa fint
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-03-20 18:13:58 följande:
    mmm nice shopping här har det blivit ESL tröja med blå/gröna ränder, ESL tröja med helikoptrar, POP wsfleece med landskap, pop skaljacka, decent t-shirt till pappan, 5 svarta folke stolar.. + att stora sonen vill köpa en blå hummel hood, men jag tycker det känns dyrt så där velar jag lite..
    Massa fint där med
  • RååSa BuBBlan

Mårning!

Inatt sov Bubblis för första gången i eget rum {#lang_emotions_sunny} Stora sängen tom Jag sov som en kratta men hon verkar ha sovit kanonbra, knallade så snällt in till oss halv åtta i morse.

Hennes rum ligger så bra placerat att jag ser henne när jag ligger i min säng *toppen*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16