• Annelie

Mammaledig Tollered/Floda

Hej!
    Finns det någon som är mammaledig och vill träffas för promenad/fika?
    Jag är 30 och har en son på 8 mån.
    Hör gärna av er.
    Annelie

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-01 21:24
    Hej igen!

Nu har det gått en tid, och dom flesta mammorna jag umgåtts med har börjat jobba.

Min Oscar är nu 19 mån. Det hade varit roligt att träffa någon som har barn i liknande ålder. Men det spelar ingen större roll.

Hör gårna av er: Annelie

• Svar på tråden Mammaledig Tollered/Floda
  • mousetrap

Nu vet jag inte vem du skrev till Annelie, men jag svarar ändå och lägger till lite annat som kanske är av intresse, allt i kyrkans regi ;)
    Babycafé är på tisdagar (var på torsdagar förrut) för barn upp till 1 år i Flodas församlingshem kl 10:00..
    Öppna Förskolan (0-6 år) är måndag och onsdagar 9:30.

Hade du lust att gå en promenad i Floda veckan förresten Annelie?

/Malin

• MariaLagom

Hej japp hade tänkt att gå till öp på Onsdag måste ju dit nångång innan jag börjar jobba =( ska ni du/ni dit hade varit kul att ses jag följer gärna med på promenix eller om det är dåligt väder kan man ju fika på Aludden där är det ju barnvänligt och bra

• Annelie

Hej hej,
    Ja jag tänkte det, vi kan väl säga att vi ses där vid t.ex 10-tiden.
    Och Malin, du kan väl oxå följa med, om du vill.
    Ja vi kan ta en promenad i veckan med, vilken dag passar er?

/Annelie

• MariaLagom

Tisdag och Torsdag passar mig bra då är stor tjejen på förskolan

• Annelie

Hej!
    Då tar vi en promenad på torsdag...
    Ska vi träffas utanför mat affären i floda?
    Kl 10,30?
    / Annelie & Oscar

• MariaLagom

Hej!
    Ja det blir bra för oss =)

• MariaLagom

Jag var ju barnsången det var jätte trevligt Emilia och Filippa var väldigt blyga till en början men sen släppte det
    Anneli jag kan inte gå på Öp på Onsdag måste fixa en grej med jobbet =( usch känner mig som värsta velpellen =/ jag tänkte efter vi gått promenixen kanske vi kan fika på det nya fiket i floda om det inte är för mkt folk

• Annelie

Ok, Ja det kör faktist ihop sig lite för mig med på Ons, så det gör inget :)
    Det är ju en del att stå i när man har småttingar.
    Ja, vi kan se efter prominixen om det är läge att ta en fika hade det varit kul.

/Annelie

• MariaLagom

Ja i bland känns det som att tiden inte räcker till phu vad bra att det inte vad nån fara men då syns vi på Torsdag

• Fanaya

Hejsan!

Så det finns en tråd för oss Flodabor, så bra. Jag bor i Uddared och börjar bli mer och mer sugen på att träffa andra med barn i Floda. Själv har jag en dotter på 3 månader. Det vore kul att ta en promenad eller fika eller nåt. Vad säger ni?

• Annelie

Hej Fanaya!

Vi kan ta en promenad nån dag om du vill.
    Jag har en lite äldre kille, men de funkar nog bra ändå {#lang_emotions_smile}

Hör av dig, så kan vi bestämma något närmare.

Med vänlig hälsning,
    Annelie

• Fanaya

Hej!

Ja det vore trevligt. Var det du som bodde i Tollered? Kanske en promenad i morgon om du kan?

mvh
    Fanny

• Annelie

Hej!

Ja, jag bor i Tollered. I morgon har jag tyvärr planer.
    Men om du kan på torsdag? Promenerar jag gärna då.

I så fall kan vi ses utanför Ica i floda. Förslagsvis kl. 11.

Med vänlig hälsning,
    Annelie

• cici85

Hej  på er, ser att det nu  var längesedan någon skrev i den  här tråden, men tänkte bara höra efter ifall det fortfarande kanske är någon som är mamma ledig och har lust att taa en promenad eller fika någon gång.

Är nyinflyttad sen 1 månad tillbaka och bor i Tollered med min sambo och  7  månader  gammla son, och känner tyvävrr ingen  här ute än men hoppas  på att göra det snart :)

Ha det så bra

/  Cecilia och Totte

• LillaMolnet

Hittade den här tråden av en slump, vilken tur!
    Vi ska flytta till Tollered i januari. Träffar gärna någon att promenera med, snacka lite skit och allmänt umgås med. Har en liten Alma på 5 månader.

• Annelie

Hej!

Har inte varit inne här på ett tag.
    Kul med nytt folk i Tollered.
    Jag har inte heller bott här så länge.
    Hör gärna av dig.

Annelie

• LillaMolnet

Vad roligt med svar!
    Vi är mitt i flytten nu, om två veckor bär det av till Tollered!
    Jag kan höra av mig när det är lite lugnare.

• Annelie

Ja, gör det.
    Så kan vi höras när du är klar med flytten.

/Annelie

Svar på tråden Mammaledig Tollered/Floda