Inlägg från: Kusin Knase |Visa alla inlägg
  • Kusin Knase

Boken "När du kom till oss"

Jag köpte Baby Bird Universer innan vi visste om vi skulle få a- eller b-barn. Nu blev det en biodotter först, och till henne blev boken alltså. Men den passar en adopterad lika bra. Eller ett barn med två pappor eller två mammor eller bara en förälder.

http://www.babybirduniverse.com/i-2.htm

Antar att jag köper en till likadan till a-syskonet.

• Kusin Knase

Baby Bird Universe heter den alltså, utan r på slutet, vet inte varifrån det kom. Den går att beställa på de vanliga webbhandlarna t ex.

Vill du absolut ha När du kom till oss så skulle jag råda dig att gå in på en rikstäckande bokhandel (Akademibokhandeln) och be dem göra en sökning i hela landet, finns den någonstans kan de skicka den till din närmaste bokhandel.

• Kusin Knase
    Mollson skrev 2010-01-12 19:11:15 följande:
    Idag kom boken per post från Akademibokhandeln i Karlstad. Det fungerade alldeles utmärkt att ringa närmsta Akademibokhandel så göra de en sökning i vilken stad boken finns. Ni ringer sedan till just den bokhandeln- de gör ett köp i kassan och lägger till för porto (66 kronor tror jag det var). Tidigare så kunde de skicka böcker emellan sig men det gör de inte längre men det här fungerade jättesmidigt.Så nu har våra små en varsin:)
    Vad bra!
Svar på tråden Boken "När du kom till oss"