Allergitråden
måste ringa vårt ica också o höra om de tänkt ta in det. vore kul att variera lite för nu gör vi välling av nutra och gröt...
har kollat på vårt ica, coop o maxi men ingen har det än i alla fall
måste ringa vårt ica också o höra om de tänkt ta in det. vore kul att variera lite för nu gör vi välling av nutra och gröt...
har kollat på vårt ica, coop o maxi men ingen har det än i alla fall
Nu börjar han bli röd om kinderna...
Sonen skrek i 1½ timme, gallskrek. Han liksom bara stod upp eller låg ner som en boll o bara skrek! Kunde inte göra nåt annat och det spelade ingen roll vad jag gjorde heller Magen var uppspänd.
Sen började han prutta och rapa massor och då lättade det lite så då gnällde och skrek han om vartannat i ca 2½ timme till men sen var det lugnt!
det röda har varit bättre några dagar nu, så jag vet inte...han har inte varit på dagis i 3 dagar nu...
Hoppas alla små mår bättre idag!! otäckt det där!!!!
någon som har carlshamns margarins innehållsförteckning nära till hands? jag hittar inte nån iinnehållsförteckning på nätet
frisören: usch!!! vad rädd man skulle bli o som sagt, man tänker ju alltid det värsta i dessa tider!!
ok tack så jättemkt!
funderar nämligen på om det har nåt med det att göra att han ofta blir så på dagis för de har Carlshamns margarin o vi har milda hemma.
Förut hade jag nämligen Carlshamn hemma och stekte i...men det har jag inte längre, men då stämmer ju inte det riktigt för det var det flytande margarinet jag hade hemma... hmm
Där sprack det då
Får se hur han ser ut i dag när han kommer hem från dagis, så får vi se.
I dag var han ju nästan helt bra...syntes bara det torra istort sätt, det röda var borta har inte varit den en enda gång sedan i oktober annars... fattar inte även om det givetvis är jättebra att han inte är röd
Han verkar också må bättre denna vecka (förutom den hemska onsdagskvällen då...)