• Ylle

Någon som har Skippers detoxkur nedskriven eller länkad?

Jag har använt Anna Skippers veckolånga detox två gånger och mått så himla bra efteråt, dessutom har jag gått ner 4-5 kilo som bonus. Jag har alltid googlat mig fram till jyreb, men nu hittar jag det inte och TV3 har gjort om hennes sida.

Det jag minns var att det var mango och någon mer frukt till frukost, med solrosfrön. Någon slags mix av surkål, äpple och avacado och en god soppa till middag.

Någon som har det kvar?
  • Svar på tråden Någon som har Skippers detoxkur nedskriven eller länkad?
  • Ylle

sara:
    den kuren har också några år på nacken, så jag blir riktigt superglad om du kollar!

• Ylle

Toppen och tack!

Jag körde kuren här om veckan ur huvudet och fick faktiskt med allt. Gött.
    Fyra kilo och en mindre magsäck blev resultatet den här gången. Fick dessutom bukt med småätandet och har gått ner tre kilo till sen jag slutade kuren.

• Ylle
    Sophiebysophie skrev 2010-02-09 08:51:28 följande:
    Funderar också på att göra denna, så man ska äta detta varje dag i en vecka?Dricka varmt vatten, det vet jag inte om jag kan få i mig. Har viktminskningen hållt i sig eller beror det bara på att man eventuellt förlorat vätska?
    för mig har det hållt i sig i och med att man får bort ovanan med att småäta...
    du dricker bara hett vatten, det är helt ok. smaksätt med lite citron om du vill. 
Svar på tråden Någon som har Skippers detoxkur nedskriven eller länkad?