Lapsang skrev 2010-02-26 13:30:08 följande:
tetinne: oj oj, vad läskigt!! Jätteskönt att det såg bra ut! Jaghar också hört att det kan hända när moderkakan sitter lågt, så det är säkert ok, men såklart blir man galen när det droppar blod, huvva! håller tummarna att det inte kommer ngt mer!Jag har inte funderat än på gravidförsäkring, tror inte jag kommer ta ngn. Verkar inte som att man får ut särskilt mkt mer än man betalar? är iofs inte så insatt i just gravidförsäkring, men min grundinställning är att man bara ska ta en försäkring om man inte har råd att betala det som behövs betalas om man råkar ut för vad det nu är man vill försäkra sig emot. annars förlorar man mest på det, de flesta råkar ju inte ut för ngt. t.ex. skulle aldrig försäkra mina glasögon för 10% av vad de kostar, då det är mkt mindre än 10% risk att de går sönder...closer: vad jobbigt med tidig foglossning! hoppas det inte behöver innebära att det blir mer av det än för andra också!Ammy och pluttens mamma: krya på er! hoppas ni mår bättre snart.ewing: jobbigt m sprutor igen, förstår att du blir frustrerad. Hoppas de inte är av en jobbig typ med biverkningar
etc.Själv är jag lite halvorolig över att jag inte känt trollet på ett tag. Ingenting på hela dan igår och i förrgår kändes det lite annorlunda. Men som sagt har han varit helt stilla i ett och ett halvt dygn nu vad jag vet. Är det normalt månntro? Eller "ska" man känna varje dag efter första känningen?
efter vecka 26 sägs det att man ska känna pyret varje dag och har man inte gjort det kan man börja fundera...
i vecka 20 så väger den lill* inte mer än 250gram....så det blir inte så starka buffar som alltid känns...
vecka 14...då är det många som inte känner något överhuvudtaget...