• Gullvippan

Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!

Hejsan! Jag hoppar gärna in här. jag är idag på v 7+0 och går in i vecka 8 och vi lyckades äntligen bli gravida på vårt andra IVF.

Jag ska på VUL i eftermiddag och är sjukt nervös att något ska vara fel. Mina symptom är lite lätt illamående och väldigt trött. VI satte in 2 embyon så i eftermiddag får vi både veta om allt ser ok ut och om vi i så fall väntar ett barn eller tvillingar.

• Gullvippan

Hej! Jag har varit helt off i några dagar efter det att vi fått väldigt dåliga nyheter på VUL i onsdags. Det ser ut som våra embryon har slutat växa och inte är så stora som de borde vara nu. VI ska på nytt VUL på måndag men egentligen så väntar vi bara på missfall vilket såklart känns som ett fruktansvärt hårt slag efter ha väntat och försökt så länge på att bli gravida.

Jag har fortfarande kvar mina graviditetssymtom och jag testade ett stort  plus bara för en vecka sedan så min kropp verkar fortfarande tro att jag är gravid men om det inte blit något missfall de närmaste dagarna kommer de att sätta igång det istället.

VI har helt enkelt brutit ihop en smula och nu börjar vi plocka ihop oss själva igen och i alla fall se det positiva i att vi i alla fall kan bli gravida, så långt har vi aldrig kommti tidigare.

Jag håller alla tummar jag kan få er andra och hoppas ni alla får uppleva att bli föräldrar i augusti!!! jag ska också få uppleva det men det kommer att ta några måndet till för oss.

• Gullvippan

Hej! Vi var på ett nytt vul i går och tyvärr är det över för denna gången för oss. Vi väntar in att få missfall och så får vi sätta igång på en ny kula igen om någon månad när kroppen är ok igen.

Lycka till nu allesammans, jag håller alla tummar jag kan för er

kramar

Svar på tråden Gravid mha IVF och BF Augusti-10?!