Hej! Jag har varit helt off i några dagar efter det att vi fått väldigt dåliga nyheter på VUL i onsdags. Det ser ut som våra embryon har slutat växa och inte är så stora som de borde vara nu. VI ska på nytt VUL på måndag men egentligen så väntar vi bara på missfall vilket såklart känns som ett fruktansvärt hårt slag efter ha väntat och försökt så länge på att bli gravida.
Jag har fortfarande kvar mina graviditetssymtom och jag testade ett stort plus bara för en vecka sedan så min kropp verkar fortfarande tro att jag är gravid men om det inte blit något missfall de närmaste dagarna kommer de att sätta igång det istället.
VI har helt enkelt brutit ihop en smula och nu börjar vi plocka ihop oss själva igen och i alla fall se det positiva i att vi i alla fall kan bli gravida, så långt har vi aldrig kommti tidigare.
Jag håller alla tummar jag kan få er andra och hoppas ni alla får uppleva att bli föräldrar i augusti!!! jag ska också få uppleva det men det kommer att ta några måndet till för oss.