Tian 10 skrev 2010-01-29 08:37:13 följande:
På
vul kan man se om slemhinnan i magen är förberedd på äl eller om den har varit. Om jag inte minns helt fel så är slemhinnan som 3 streck innan äl och grynig efter äl. Och man kan se på äggstockarna om de har mognande äggblåsor, mogna äggblåsor eller äggblåsor som gått sönder. Man kan alltså se en hel del. Sailorgirl; Om du fått utslag i tisdags så släppte ägget tidigast onsdags men kan också ta upp till 3 dygn. Alltså kan ägget ha släppt igår eller t.o.m idag. Sexa på, om inte annat så för den goda sakens skull! Puchiko; hoppas allt är som det ska och mensen bara jävlas lite. Sexa på om det skulle vara så att du får äl denna cyklen
iaf. Man vet ju aldrig.
Det var en hel del man kunde se på VUL!
Sexandet ja. Lördag och tisdag blev det iaf. Jag fick tempstegring idag, så det lutar åt att ÄL var i onsdags. Igår deppade jag ihop totalt, speciellt som min jobbsituation är skräp just nu. Hur som haver, så fyllde vi inte direkt på "simmarreserven". Visst kan det funka ändå, men oddsen är ju inte fantastiska. Gör man tillräkligt många halvdana försök, så borde det ändå ta sig på något av dem, det är mitt hopp just nu