Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Ha ha vilken tajming! Det måste kännas sjukt roligt, då kan ni följas åt hela vägen.
Ha ha vilken tajming! Det måste kännas sjukt roligt, då kan ni följas åt hela vägen.
Trist med minuset Sailor, men ännu hoppas vi!
Här är brösten svullna och ordentligt ömma, annars är allt som vanligt.
Vilka underbara nyheter Zix!
Trist Salior! Det är svårt att komma på något att säga som gör det mindre tråkigt, det är jäkligt frusterande att försöka skaffa barn.
Det är jobbigt med folk som frågar och undrar, men jag tror att det är svårt att förstå hur det känns om man själv inte har varit i den situationen. Jag trodde inte själv att det det skulle vara riktigt så psykiskt påfrestande som det har varit så man får komma ihåg att även om det är tanklöst så är det inte illa menat. I min närmaste bekantskapkrets så vet alla om att vi försöker och ibland kommer det så klart frågor om hur det går, men än så länge så känns det helt ok. Vi har också berättat om mina mf för en del och efter det så har de flesta blivit mer försiktiga men jag är glad för att de vet för det gör att jag kan vädra ut lite känslor också.
Det är rätt jämt lopp Zix, så det kan bli vad som antar jag ;). Det ska bli spännande att se om min känsla är rätt. Jag kan förstå tanken på att sprida ut överaskningarna och jag inser att det är lika mkt överaskning nu som sen. För vår del så tror jag inte att vi kommer att ta reda på det innan förlossningen, vi vill nog båda gärna gå och gissa lite under hela graviditeten. Det är något jag ser i fram emot att få spekulera lite hit och dit.
Jo BIM är runt hörnet, typ imorgon eller tisdag. Jag har grymt ömma bröst och lite svullna bröstvårtor och det har varit bra tecken innan. Jag har även lite känningar i LM men det känns inte som något säkert tecken eftersom jag brukar ha det även när det inte tagit sig. Det känns riktigt spännande men jag är förvånad och lycklig över att jag fortfarande känner mig så lugn och avslappnad och det för första gången på länge känns ok om vi får vänta ett tag, fast att på alla sätt och vis skulle vara perfekt om det tog sig snart.
Skönt med kläder som passa Heavensangel. Hur är det med utbudet, finns det mycket bra kläder att välja på eller? Jag tror att jag kommer att klara mig bra då jag gillar att gå i klänningar.
grattis lurven!!
Lurven, vilken disiplin jag skulle ha väckt min man med buller och bång! Jag har ibland funderat på hur jag skulle berätta det om han inte var med när jag testade men jag har svårt att kunna se att jag skulle kunna hålla mig från att berätta det på stört.
Vi får väl se, om det skulle ha tagit sig den här gången så är han på Irland och inte riktigt lika lättillgänglig så då kanske det finns en chans för något roligare.
Om mensen inte kommer så tror jag att jag testar mig frammåt helgen.