Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

btw mitt ägg-test visade samma som igår, inte starkare överhuvudtaget..

Kul att "det" rör på sig First Baby!

Zix, som Tian säger så borde du få extra mkt uppföljning
    under resten av tiden, om inte annat så för att stilla sinnet

• mojutten

Många kramar Puchiko, det kommer ska du se till oss alla så småningom även om allt inte är en dans på rosor hela vägen fram.
    Jag ska själv försöka att ha en mer positiv syn på det hela, och har i allafall än så länge (ta i trä) lyckats hitta tillbaka till den där positiv och spännande känslan som jag hade i början. Tänk vi försöker skaffa barn!
    Sen så är det mycket annat i livet som är roligt och bra, det är lätt att snöa in och glömma bort allt annat kul. Livet stannar trots allt inte upp i väntan på magen, så jag ska försöka att njuta extra av allt som sen kommer att vara ett minne blott. Det här kan vara våra sista månader då det bara är jag och min man och vi kan göra precis som vi vill utan att ta hänsyn till någon liten plutt.
    Så på fredag blir det mat och öl på stan, följt av Sherlock holmes i goda vänner lag.

• mojutten

Vi får försöka påminna varandra om allt bra när vi har dåliga dagar.

Jag är ett stort fan av Sherlock Holmes i bokform och även serien med Jeremy Brett, jag hoppas verkligen inte att de har gjort för mkt Hollywood action utav alltihop.

• mojutten

Nej så tråkigt Claire, jag känner med dig. Den där mensen alltså...
    Många kramar

• mojutten

Tror minsann att jag har ÄL-utslag idag!! Ska vi "orka" fullfölja detta eller har vi tagit ut oss i förtid? Får se till att göra något bra och produktivt av detta. I dag, imorgon sen kan vi kanske ta en dag av vila....

• mojutten

Ja, det är ju inte så att vi lider  precis men ibland kan tiden springa i väg lite och det kan bli lite forcerat till att börja med men det brukar som sagt lösa sig, så jag tror nog att vi kommer att ha täckt in den här ÄL-veckan rätt bra. Om det inte blir ngt så kan vi iaf inte skylla på det.

• mojutten

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} p.Default, li.Default, div.Default {mso-style-name:Default; mso-style-unhide:no; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; mso-layout-grid-align:none; text-autospace:none; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; color:black;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 72.0pt 72.0pt 72.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Zix:

Skönt att du får komma och ta prover så snabbt. Ibland kör saker ihop sig en aning men allt är inte livsviktigt alltid och man får prioritera. Liv före lem, hälsa före arbete...

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4