Inlägg från: Lurven83 |Visa alla inlägg
  • Lurven83

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

stegring idag! Om någon nu är intresserad att veta haha.

Längtar ♥
  • Lurven83
    Nilla21 skrev 2010-01-08 13:35:26 följande:
     baka bebis hmm.. själv har ja blivit öm över urinblåsan fan inte uvi igen... tog kur för de för 3 veckor sedan ( har förr haft problem med uvi)trött jag blir och BM får ja inte tag i och inte vårdcentralen iheller...suck hoppas bm mailar tillbaka iallafall... fast de kanske  är växtvärk :s man vet ju aldrig.
    oj vad tråkigt med uvi fy...

Jupp, fast vi baka igår, så tror inte det blir nått idag, min kille börja bli gubbe när det gäller sexet. Han vill ha barn men han verkar inte villa jobba för det. Och jag har så lätt för att bli sur, blir han neg så kan jag förstöra hela stämningen och tycka illla om han, och då blir det knappast något. Bäst att inte säga något alls och bara anfalla han. =) hihi

Men tror ni det är försent om vi har sex imorgon ist??
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Subklavia skrev 2010-01-08 14:00:49 följande:
    Yes! Idag tog jag körkort! Var nog den sista 30 åringen i Malmö som inte hade körkort . Har inte känt något behov innan men när vi började planera barn som så började jag ta tag i det. Känns så skönt
    GRATTIS! vad skönt att ha det gjort. Minns vilken lycka det var att ta det! {#lang_emotions_flower}
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Puchiko skrev 2010-01-08 14:40:04 följande:
    här har ingen mens kommit, är på dag 39 i cykeln nu.. och inget plus heller..
    oj verkligen lång cykel om det inte är en bebbe i magen! Hoppas verkligen det betyder en liten
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Puchiko skrev 2010-01-08 15:06:41 följande:
    Hoppas jag med Bara det inte gör som i somras, hoppas över en mens
    får verkligen inte hoppas det
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Fast är det inte så att man måste ha sex på stegringsdagen utan man kan dagen efter med?
    Längtar ♥
  • Lurven83
    mojutten skrev 2010-01-08 15:37:34 följande:
    Jag överlämnar frågan till de som är mer bevandrade i ÄL testande, men själva ägget bör ju släppa i morgon eller dagen efter så då är det ju bra om det finns några simmare där som väntar
    jo sant, men det finns ju några på plats från igår iaf hihi. Och har vi sex på morgonen imorgon så borde dem ju hinna dit. Eller? Hur långt tar det för sperman att ta sig dit?
    Längtar ♥
  • Lurven83
    Hej tjejer! Tack för era svar. Nu är äl över, fick svagt på Lördag kväll. Efter att ha stegring hela fredagen och Lördag morgon, har sexat tor,fred,lördag och söndag så det borde väl räcka eller vad säger ni? Nu är det bara den långa väntan till bim. {#lang_emotions_laughing}
    Längtar ♥
  • Lurven83
    First baby : tack! Så här mycket har vi nog inte sexat förr, så jag hopppas verkligen det har tatt sig =) bara vänta och se.

Nä åh vad mysigt. vilket söt kille du har Men hur ska ha spela in det då? {#lang_emotions_flower}
    Längtar ♥
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4