Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
har varit duktig idag och samlat på mig vuxenpoäng Köpt en brandsläckare och en brandfilt.
har varit duktig idag och samlat på mig vuxenpoäng Köpt en brandsläckare och en brandfilt.
haft lite spottings senaste veckan men ingen mens än.. tyvärr.. längtar som en tok efter att den ska komma så att jag kan få börja behandla mot äggstockarna.
håller tummarna för att det tog sig Gullan
Nu ska vi se om jag får med allt jag tänkt skriva Nämner några få saker som jag kommer ihåg just nu, er andra har jag inte glömt
Headrush: Grattis till lilla Ellen, hon var verkligen söt
mojutten: Tänker på dig, förstår att det är tidigt att ta ett beslut. Megakram
Claire: Tråkigt med mensen, hade varit kul om du plussat
MissMimmi: Välkommen till vårt underbara gäng Jag är 25 år och min sambo 27 år, vi påbörjade vår bebisresa i maj 09, efter att mensen uteblivit i nov och mensvärk sen dec så sökte jag gyn i feb och fick veta att jag inte har ägglossning pga en sjukdom - PCOS. Så nu behandlar jag för att mensen ska komma tbx. Under tiden kämpar jag med min vikt som är en stor bov pga sjukdomen.
Tack alla för att ni finns!!!
Jag hade minus 0.9 kg på vågen denna veckan Sen mätte jag midjan.. gjorde det senast förra våren och jag hade minskat 12 cm!!!!!!
för övrigt är jag inte gravid och har därmed inget annat spännande att berätta..
Jag kan ev. följa med på tisdag, ska till ullared på förmiddagen och vet inte när vi är hemma.. men framåt kvällen borde funka..
Sailorgirl
Tian10
Nilla21?
Surikaten
Puchiko?
Shit, har nått min första målvikt.. -6hg sen i fredags.. läs min blogg
SailorGirl: Tror det är metforminet som börjat hjälpa nu, är ju 3 veckor sedan jag började med dem.. Men givetvis har jag tänkt ännu mer på maten och tar alla chanser till att röra mig
tack
Tack för en trevlig fika tjejer Ni är underbara!!!!
Det låter som en bra titel Zix