Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

precis.. innan var jag sån att jag höll mig ifrån dem och då blir de ju bara mer nyfikna men nu klappar jag dem och visar att jag är ok med hundarna

• Puchiko
    Lurven83 skrev 2010-02-14 21:03:43 följande:
    fy vad hämskt, har inte hört det! Vart hände det? Fy vad fruktansvärt att snittas och inte ha bedövning. :-S
    bla Lund och Sundsvall..
  • Puchiko
    Ranunkeln skrev 2010-02-14 21:38:02 följande:
    Hoppas alla haft en mysig alla hjärtans dag! Vi har varit hos mina föräldrar och dagen har varit den bästa någonsin! Fick reda på igår att jag inte bara ska bli mamma 11 augusti utan även moster 10 september  Min lillasyster fick MA i april förra året och har sedan dess kämpat på. Kändes ganska jobbigt när vi startade i september och jag blev gravid innan hon blev det. Men nu äntligen har det gått även för dem och vi kommer få våra bebisar nästan samtidigt. Så idag har vi släppt denna bomb för alla de närmsta släktingarna. Jag kan lova er att det blev många chockade reaktioner ocg många glädjetrårar!!
    Det kan jag tänka mig, vad spännande att vara gravida samtidigt
  • Puchiko
    Ranunkeln skrev 2010-02-15 12:28:31 följande:
    Har förresten lagt upp en första bild på min sida nu. Togs vid KUB för två veckor sedan.
    kan inte heller se din bild
  • Puchiko

Nu har jag kommit hem, PCOS är min diagnos.. känner mig inte så orolig, mest lättad för gynekologen tror utefter min historia att jag haft detta i 10 år.. har fått medicin så vi ska börja behandla direkt och sen när mensen kommit tbx så ska jag dit igen för att se så att jag har ägglossning.. Tack för alla som funnits här för mig! {#lang_emotions_heart} Kram

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4