Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
själv fick vi inte riktigt välja vi fick en av svärföräldrarna i vecka 6 hihi
men vi är så nöjda den går att lägga ner så bebisen kan ligga i den om de skulle va så... :D
Igår efter BM köpte vi en sängmobil ehhhhh eller killen valde en med nallebjörnar och blå... jag gillar inte babyblå... inte förrän barnet e fött iallafall och man är 100% på att det är en pojke... nå kom hem tog upp den lyssnade usch vilken grotesk låt... nån tysk barnvisa jättedålig suck... vi skulle tagit de J*kla gröna grodorna haha...
nå nu e redan skadan skedd och inget kan göras... den är fin iallafall även om jag inte gillar melodin...
förresten kände killen sparkar för första gången igår det är så kul när man såg det han tindrade i ögonen och bara haaaaaaahhh ja kände... hehehe
välkommen missmimmi hoppas du får ditt plus snabbt när ni börjar bebisverkstaden :D
även jag bor nära hästhagen nå det är en bit ifrån hehe går iallafall och gör naglarna där vid hästhagen hehe...
hoppas alla mår bra idag... nu ska jag äta knäckig smulpaj med vaniljvisp muuums
jag är på + 5 kg sen inskrivningen i vecka 13 är i vecka 26 nu buhuuuuu men märk väl de sista kilot kom till på 2 veckor
mojutten du får vara hur mycket ego du vill vi alla andra är ju det
Kram på dig....
ska jag våga mig ut och visa mig denna gången
jaaaaa så många nya människor va glad ja blir (gillar er gamla också)
ung blivande mamma jag är i vecka 25+3 så graviditetsvecka 26 :D sååååååå skönt det är bara 15 veckor kvar weiii
jag har lite bilder inne på min sida.... går på limhamns mvc väntar antagligen en pojke... jag vill ha *penis bilder* usch va snuskigt de lät... men jag vill då jag inte fått de ens på könsul hann bara se de snabbt han vill ju inte visa upp sig... så därför tror jag inte riktigt på de förrän jag har de svart på vitt... hoppas de visar sig bättre på nästa ultraljud....(envisa pojke) han skulle fått heta grodan boll då han rullar ihopa sig på vartenda ultraljud...
Jag gjorde inte kub test 1 de var jättedyrt på emmas tyckte jag och sen är jag 23 vi får se visar de sig att han har down syndrome kommer jag älska honom lika mycket för det...
nu ska ni få höra gravid och känslig som man är... Jag är ju rhd negativ det är ju inte vanligt men ändå ganska nå struntsamma så jag tänkte, för mamma sa att hon var rhd positiv så jag tog det som en självklarhet att jag fått pappas gen... tills han kollade sin id bricka... rh positiv... innan jag funderade vidare ( ska ju kunna sånt har ju läst de för mindre än ett år) nå i mitt huvud gick de runt jaha e inte han min pappa då osv osv... jag ringde t.om. mamma o frågade (skäms) hon blev ganska besviken på mig) nå man kan ju få rh negativt barn fastän föräldrarna är positiva men de måste bägge ha genen men har dock fått positivt för det är dominant ju... vilken soppa... jag ringde självklart upp mamma och bad om ursäkt... lilla mamsen...
hur gjorde man förr när man inte kunde detta det är precis som två brunögda kan få en blåögt barn de måste ju trott att tjejen varit otrogen eller något.... tack gode gud för framtiden hehe..
jag har fått ehh råmjölk? jag klämde hahaha skulle bara se ju....
alltså ser man nån skillnad på min mage ens på vecka 23+3 o 25+3 ? tyckte inte se mig nån skillnad...
100 dagar kvar det ska firas med restaurang besök idag hade jag tänkt :P
Hej :D roligt Puchiko till viktnedgången :D grattis...
jag kan inte följa med imorgon... måste göra en recension till svenskan
Men snart ska ja kunna följa med jag med
Nästa vecka mån-tors ska jag vara själv hemma igen(var ett år sedan sist) * försöker intala mig själv att de ska gå bra* tyvärr gör de aldrig det utan jag sitter uppe halva nätterna,sover med lampan tänd och låser där uppe
ja du Zix välkommen till min värld man tycker inte tiden räcker till och man är lite irreterad över att man faktiskt behöver 9-10 timmars sömn o inte 6 som innan :S