Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

claire skrev 2010-01-02 11:22:30 följande:
    Åh, låt oss hoppas det!!! När tänkte du testa??
    Funderar på att testa idag, fast då blir det inte med morgonurin iofs.. Glömmer göra det på morgonen hela tiden {#lang_emotions_undecided}
  • Puchiko

det är lite så jag känner oxå men är så himla nyfiken!!

• Puchiko
    heavensangel skrev 2010-01-02 15:15:22 följande:
    Heja Sailorgirl! Mer mage åt tråden! Heja Heja! Apropå mage så börjar min bli lite hård under allt det mjuka. Till och med sambon kände det igår. Mysigt!
    Mysigt

Håller oxå med Sailorgirl, mer mage
  • Puchiko
    SailorGirl skrev 2010-01-03 00:55:22 följande:
    Är det Claire, Puchiko och Ronya vi hoppas på nu? Blir september nästa supermånad? Vi har ju en hel del julibarn på G, men sedan dess har det ju blivit ett glapp. November är ju å andra sidan ganska mörk innan juleljusen kommer och muntrar upp en. (Fast jag själv trodde mer på novembermörkret som plusgivande faktor, än julstressens december som förr eller senare tar över. Vi får väl se! Bäst borde januari bli när man inte har råd att roa sig på annat sätt än med sin älskling )
    september håller vi på
  • Puchiko
    mojutten skrev 2010-01-03 12:18:06 följande:
    Året börjar spännande minsann, och vi har ett helt år på oss att få till det. Jag har ÄL-känningar och flytningar redan, men inga tester hemma. De kommer först i morgon men här tas inga risker. Alla släktingar har åkt hem och vi har huset för oss själva så timingen är perfekt.
    på ett år så måste vi få plus

In och rumla då om du har känningar
  • Puchiko

helt kört är det ju inte förrän mensen kommer.. Jag vet inte när jag har äl, men hade någon känning runt 14-15 dec..

• Puchiko

håller tummarna hårt claire

borta bra men hemma bäst, stämmer bra. Alltid skönt att komma hem

• Puchiko
    Ronyas matte skrev 2010-01-03 18:11:29 följande:
    Här kom mensen idag... Kanske inte så konstigt eftersom vi var alltför upptagna med julstressen runt ÄL.. Men jag håller tummarna för er andra som inte fått mensen än..
    usch då men då får ni ta nya tag
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4