Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

håller tummarna mojutten

• Puchiko
    Headrush skrev 2010-01-19 14:29:59 följande:
    Tian - jag vill gärna också se bilden om jag får? Ja, jag säger som mojutten, shit, vilka hyllor i ligger inne med! Haha Själv gick jag från 75 A till 80 D när jag fick min dotter Sen har dom hållt sig i storlek full 75b eller liten 75c vilket jag var överlycklig över! Jag kunde inte amma dottern så länge heller så mina bröst blev verkligen jättefina. Inte hängiga alls, utan bara större. Nu växer dom igen, men inte med samma ilfart som med dottern så jag hoppas på att komma undan med snygga bröst efter en graviditet till Min bebis i magen har börjat ha mysko gymnastik för sig... Den har på senaste legat med huvudet neråt, ryggen åt vänster, rumpan upp mellan revbenen och så benen på höger sida. Nu har hon börjat vända rumpan och ryggen utåt, och det spänner och gör ont! Jag får en stor bulle till höger om naveln (hennes rumpa) när hon gör så och det känns nästan som att magen ska spricka och hon ska komma ut därifrån ist
     låter inte vidare bekvämt men jag LÄNGTAR!!!
  • Puchiko
    Gullan skrev 2010-01-19 20:46:34 följande:
    Det är BIM-6 idag och jag har tydlig mensvärk som strålar ner i benen. Det brukar jag aldrig ha så tidigt, även om spottings kan börja så tidigt. Vad tror ni...kan det vara ett gott tecken? Jag vågar inte hoppas för mycket.
    det är ett gott tecken, håller tummarna åt dig!!! {#lang_emotions_flower}
  • Puchiko

Dag 53 idag.. ingen mens.. men mensvärk.. men det har jag ju haft i två veckor nu så.. börjar vänja mig vid "kramperna"..

• Puchiko
    Nilla21 skrev 2010-01-22 22:34:03 följande:
    :O har du gått över 53 dagar eller de var 53 dagar sedan du hade mens? inget plus iheller?
    53 dagar sen jag hade min senaste mens.. nix inget plus i torsdags när jag testade.. testa imorgon igen..
  • Puchiko
    Puchiko skrev 2010-01-23 11:11:07 följande:
    53 dagar sen jag hade min senaste mens.. nix inget plus i torsdags när jag testade.. testa imorgon igen..
    eller 54 dagar idag..
  • Puchiko
    mojutten skrev 2010-01-23 11:19:10 följande:
    Lessen Puchiko, att det inte dök upp något plus. Skickar många kramar. Omvändavärlden, jag sitter själv och hoppas på att min man ska komma hem någon gång. Men jag har haft en vecka av kvällar för mig själv så det är väl lite skillnad. Hoppas att dagen blir bättre än den började.   Ska åka och shoppa lite nya undisar, det kan ju aldrig skada när det ska göras barn.
    Tack vännen! Kram

Nya undisar är aldrig fel
  • Puchiko
    SailorGirl skrev 2010-01-23 13:44:36 följande:
    Instämmer med Puchiko om undisar! Man vill ju presentera sina tillgångar på bästa vis Införskaffade höfthållare till bröllopet och det gjorde mannen väldigt glad, så till jul fick det bli en ny svart spetsig sak. "Det är så sexigt, så jag blir alldeles skakig!" sa han med stora ögon när han fick se. Dagen började väldigt trevligt idag, men det är nog för tidigt för att det ska kunna ta. Hoppas på upprepning senare idag och tycker det är väldigt trevligt att mensen är slut, så vi kan ta vara på de dagar då vi har tid (iom att vi båda är så uppbokade nästa vecka då det gäller på allvar). Puchiko: Jag hoppas verkligen något är på G, vare sig det är det ena eller det andra (även om jag hoppas mer på ett litet frö än något annat). Det låter verkligen frustrerande att vare sig tester, eller kroppen berättar vad som pågår. Fördelen är väl så länge mensen inte dyker upp att det är lite mer fritt fram för kärlek med ens älskling 1 av 8 cykler är ägglös och därmed hopplös. Vi får hoppas att det är en sådan som passerat och att det just nu byggs upp en ovanligt fin och inbjudande bädd för ett frö att gro i.
    Önskar jag hade råd att köpa nya undisar

Hoppas verkligen du har rätt tittade på "Spermiernas kamp" idag, väldigt spännande program faktiskt. Många aha-upplevelser i den faktiskt även om man visste mycket sen innan. Enligt spermie-experten där så ska man ha sex varannan dag hela månaden om man ska ha största möjliga chans att bli gravid
  • Puchiko
    SailorGirl skrev 2010-01-23 21:20:19 följande:
    Fasen! Hade ingen aning om att något sådant gick på TV och det finns inte på vare sig SVT play eller UR play. Inte än iaf... Kom att tänka på när jag var hos en BM i somras och berättade om min statistikfil i excel. Hon tyckte jag kunde lägga ner statistiken och ägna tiden åt att ha sex istället. Jag har insett att hon nog hade rätt, för inte 17 snittar vi varannan dag
    Haha ja det har hon nog rätt i Sexa mera!!!
    Zixi skrev 2010-01-23 21:24:42 följande:
    Ja det var den verkligen, blev helt fascinerad!! Trodde inte heller att så få spermier tog sig hela vägen, man får lite mer förståelse för att det kanske tar lång tid innan den unika spermien hittar fram.
Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4