Gullan skrev 2009-12-28 11:26:28 följande:
Ja, jag med! Min mens är på gång idag, så nu har jag suttit och räknat ut nästa ÄL-period. Skam den som ger sig!!
Så trist med mens, men du har rätt inställning. Som man säger så är det bara upp på hästen igen. Nästa gång...
claire skrev 2009-12-28 12:27:25 följande:
Ingen bra dag idag. Jag är ledsen. Tjurat med sambon och allt känns trist. Men men. Såna dagar kan väl också behövas..? Fastän jag inte ser någon mening med dem..
BIM den 1/1 somsagt. Ska jobba den dagen tidigt på morgonen, så inget stort händer på nyår. Vad ska ni hitta på??
Usch, tycker inte heller om sådana dagar men de gör att att man uppskattar de bra dagarna mer. Tänk om alla dagar hade varit bra dagar, då hade det varit det normala och man hade aldrig haft bra dagar.
Ska tillbringa nyår hos mina föräldrar. Vi var där förra året och min sambo tyckte det var så mysigt att han vill fira med dom igen. Passar mig bra, tre-rätters och lugnt blir det. Ska tillägga att mina föräldrar är fantastiska när det gäller att laga mat och komponera ihopa middagar. Längtar redan.
Lill-killen har varit superaktiv i flera dagar, får knappt en lugn stund. Hoppas att han gör slut på all energi nu, för är han sådan här när han kommer ut så blir det inte en lugn någonsin mer. Men vad gör det, jag kommer iaf ha min lille kille!