Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Gah! äggvita redan! Och mannen är borta! Goddamn! Har haft sjuka stickningar i LM hela dagen. Alla dessa släktbesök! (När vi kunde nuppat!!!)
Han är hemma om en timme. Då jävlar!
Gah! äggvita redan! Och mannen är borta! Goddamn! Har haft sjuka stickningar i LM hela dagen. Alla dessa släktbesök! (När vi kunde nuppat!!!)
Han är hemma om en timme. Då jävlar!
Då är jag inte konstigare än någon annan då *puh*
Har ni också haft en massa spökande i livmodertrakten kring äggvitetider? Jag håller på att bli knäpp, för det har hållit på i ett dygn nu.
Hoppas på en nyårsbebbe jag med
Man måste värma upp ordentligt
Jag kan känna mig svidig just innan mens (trots rejäl uppvärmning). Och så får jag se till att mannen inte kommer för långt in och stöter i livmoderhalsen. Satan vad ont det kan göra! Efter mensen brukar det inte vara något problem, men jag får å andra sidan oftast mina våta flytningar tidigt efter mensen.
Det verkar inte som om din kropp är riktigt redo än, så det är nog bra att låta den få lite tid på sig. Man kan ha det nice ändå med mannen utan att släppa in honom (Problemet brukar ju bara vara att sluta på en bra nivå...)
Gnnnn!
Fortfarande inget ÄL-utslag.
Gott nytt år!
Kom just att tänka på:
Om jag tog 2 ipren på morgonen d. 27/12 och 1 kring lunch, samt hade ÄL någon gång mellan d. 31/12-1/1, så borde det väl inte vara någon fara?
Jag hade varit ute, var bakfull och hade inte kollat vad det var för ask jag köpte med mig hem *hjärnsläpp*. Insåg vad det var just när jag tagit den sista. Vad jag förstår sitter effekten i 12h, men hur länge finns rester som kan sabba chanserna? Hittar inga uppgifter någonstans. Kanske googlar på fel saker...