Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Hallå brudar. Idag var d trögt...Zzzz jobbar 06:45- 14:45. Suck
Hallå brudar. Idag var d trögt...Zzzz jobbar 06:45- 14:45. Suck
Long time no see...Lycka till till er som väntar på plusset!
Jag jobbat asmkt... är trött när jag kommer hem. Ska på RUL på tors..återkommer med mer info då. Hej på er.
Tack Claire.
Hoppas du plussar snart (& ni andra som väntar på plusset med förståss)
Idag fick mannen följa mig ner till cykeln för att vi misst en uteliggare tatt sig in på gården och in i vårat trapphus (av 4). Det luktade död blöt hund i trapphuset efter vår halva tvättid igår kväll...
Synd om de, det är fan svinkallt ute. Får ej alla plats på härberget? Iaf, ringde vaktmästaren nyss, hoppas de lagar dörren in till gården. SCARY!!!
Längtar att kunna börja gå igen på rund& sund. Ej fårr akupunktur över julen, I really need it. Tror d hjälp faktiskt. (mot foglossningen)
Hatar att jag ej kan träna (Indoorwalking) eller ens promenera. Får börja på vattengympa istället.
På tors är d UL hos Cura, ska ringa BM och få tid till henne. Har ej börjat gå kontunerlig än...vill lyssna på hjärtljuden.
JUST DET!
Igår kände jag som vanligt aktivitet, men tror jag kände de första sparkarna(?) lång ner och tom mannen kunde känna m handen lite...hoppas jag ej inbilldat mig. Är 19+4 idag.
Har haft mardrömmar igår & idag...skumt. As skumma drömmar...
jaja
Ha det bra på er alla i detta Sibiriska väder. Jobbar till 17 idag. Gääääsp
Jag läser mina papper från Kubb:
Åldersrisk: 21: 1/332 (fattar inte mkt här)
KUB:1/6150
Nackspalten var bra, sa BM.
Jag tyckte jag hade låga siffror, andra på andra trådar haft: 1/(femsiffrigt)
Men jag är 34 år, äldre. Det drar ner värdet.
Var dina KUB siffror oxå delat i 2? (som mina ovan)
Jag hoppas verkligen det kommer gå bra & att du får tid snart för vidare undersökningar. Kan du kolla m din BM om de kan hjälpa dig få snabbare tid i Lund? Eller rättare sagt att hon skickar remiss till bägge sjukhusen?
http://www.skane.se/templates/page.aspx?id=109059
Man får ju väla fritt, specielt nu i med sjukhusena gått ihopa....