toksnippa skrev 2009-12-27 18:28:50 följande:
Haha ja hej igen Jag var STENSÄKER att vi inte lyckats iom den lilla blödningen, och sen har jag haft den känslan bara. Har inga symptom alls och det gör väl sitt med. Är nog mest biverkningar från vagitorierna anar jag, det lilla jag känner. (mest öm i brösten från och till)Har det sjunkit in nåt hos dig ännu? Jag vågar inte lita på det här ännu då jag testat så tidigt. Så får hålla ut några dagar och testa igen innan jag tror på detta, ha ha!
Grattis
Vad härligt!!!
Miradele skrev 2009-12-27 17:44:32 följande:
Men guuud så spännande detta blev!!! Du som skrev i inlägget ovan att du ej trodde det hade gått denna gång, hihi. Jag fick tillbaka ett blasto, kändes jättebra tycker jag. Vi tänkte använda de i frysen till syskon sen om det behövs. Har en dotter redan som är född 08, hon blev till på naturlig väg på en gång. Är efter det som min äl krånglat. Vi testade pergo men kände att det drog ut så mkt på tiden såsen gick vi direkt på
IVF...skulle säkert fungerat om vi gav det mer tid.
Iaf enligt läkarna. Men vi betalade ju själva så vi fick en tid ganska snabbt ändå tycker jag. Om du får svagt positivt så är det ju plus...en liten blödning verkar vara vanligt om man läser omkring lite tycker jag...håller tummarna stenhårt!!! Har du känt några symtom?? Du får uppdatera här lite grann :o) Härligt! GRATTIS!! Har du haft några symtom?Vädur 78 skrev 2009-12-27 14:00:59 följande: Fick ut 20 ägg, de fick stoppa upp lite när de såg att jag blivit överstimulerad, så till slut tog jag jätteliten dos puregon. Såg ut som jag var i typ 6e månaden. Efter ÄP blev det värre och jag hade en hel del vätska i buken, men det lade sig av sig själv tack o lov...jag är dålig på att vila också. Har en liten tjej här hemma som är aktiv :o) bra att du fick ut så många med korta också, den måste ju vara så mkt skonsammare än den långa...
Ja den korta metoden är mkt skonsammare och smidigare. Tog endast 8 sprutor och sen var det klart för ÄP