toksnippa skrev 2009-12-27 13:14:52 följande:
Yes det är riktigt, men jag tror inte det går vägen för mig denna gång Jobbigt o bli överstimulerad dock, det slapp tack o lov jag! Skönt att ni har i frysen ni med, ev. syskon för er då Jag får nog hoppas med på de två blastocysterna och de tre 4-celliga äggen istället. Fick du tillbaka ett blasto?
toksnippa skrev 2009-12-27 14:32:49 följande:
Jösses... bara för du tjuvtestat så var jag tvungen o göra det jag med Jag testade mig på ruvardag 6 för att se att Ovitrellen hade gått ur, vilken den hade gjort för då fick jag ett negativt test. Nu har jag kissat på två test och får positivt men svagt på båda - strecken är synliga. Är på RD 10 idag. Kommer nog testa ihjäl mig, för jag tror inte på det ännu då jag imorse fick en gammal blödning.
Men guuud så spännande detta blev!!! Du som skrev i inlägget ovan att du ej trodde det hade gått denna gång, hihi. Jag fick tillbaka ett blasto, kändes jättebra tycker jag. Vi tänkte använda de i frysen till syskon sen om det behövs. Har en dotter redan som är född 08, hon blev till på naturlig väg på en gång. Är efter det som min äl krånglat. Vi testade pergo men kände att det drog ut så mkt på tiden såsen gick vi direkt på IVF...skulle säkert fungerat om vi gav det mer tid. Iaf enligt läkarna. Men vi betalade ju själva så vi fick en tid ganska snabbt ändå tycker jag. Om du får svagt positivt så är det ju plus...en liten blödning verkar vara vanligt om man läser omkring lite tycker jag...håller tummarna stenhårt!!! Har du känt några symtom?? Du får uppdatera här lite grann :o)
Gröten74 skrev 2009-12-27 13:16:58 följande:
Jag testade pluss på R9, nu är jag på R17 och fortfarande pluss. Så det är möjligt.
Härligt! GRATTIS!! Har du haft några symtom?
Vädur 78 skrev 2009-12-27 14:00:59 följande:
Hur många ägg fick du ut??? De trodde jag skulle få ut mindre antal med korta eftersom jag fått ut bra med ägg med långa, 12,14 och 22 men jag fick 22 ägg med korta oxå, så man är en riktig värphöna Men klarade mig tack och lov från överstimulering.
Fick ut 20 ägg, de fick stoppa upp lite när de såg att jag blivit överstimulerad, så till slut tog jag jätteliten dos puregon. Såg ut som jag var i typ 6e månaden. Efter ÄP blev det värre och jag hade en hel del vätska i buken, men det lade sig av sig själv tack o lov...jag är dålig på att vila också. Har en liten tjej här hemma som är aktiv :o) bra att du fick ut så många med korta också, den måste ju vara så mkt skonsammare än den långa...