• toksnippa

Positivt graviditetstest på ruvardag 8??

Ovitrellen håller i sig i kroppen till längst 10 dagar efter den är tagen så nog verkar du vara gravid, grattis!!

• toksnippa

Härligt Miradele! Nu är det bara att få den roliga nyheten att sjunka in! Grattis återigen

• toksnippa

Yes det är riktigt, men jag tror inte det går vägen för mig denna gång Jobbigt o bli överstimulerad dock, det slapp tack o lov jag! Skönt att ni har i frysen ni med, ev. syskon för er då
    Jag får nog hoppas med på de två blastocysterna och de tre 4-celliga äggen istället. Fick du tillbaka ett blasto?

• toksnippa

Jösses... bara för du tjuvtestat så var jag tvungen o göra det jag med Jag testade mig på ruvardag 6 för att se att Ovitrellen hade gått ur, vilken den hade gjort för då fick jag ett negativt test. Nu har jag kissat på två test och får positivt men svagt på båda - strecken är synliga.

Är på RD 10 idag. Kommer nog testa ihjäl mig, för jag tror inte på det ännu då jag imorse fick en gammal blödning.

• toksnippa

Haha ja hej igen
    Jag var STENSÄKER att vi inte lyckats iom den lilla blödningen, och sen har jag haft den känslan bara. Har inga symptom alls och det gör väl sitt med. Är nog mest biverkningar från vagitorierna anar jag, det lilla jag känner. (mest öm i brösten från och till)
    Har det sjunkit in nåt hos dig ännu? Jag vågar inte lita på det här ännu då jag testat så tidigt. Så får hålla ut några dagar och testa igen innan jag tror på detta, ha ha!

• toksnippa

Vädur 78: skönt med endast 8 sprutor! körde också korta metoden men det var desto fler jag fick ta.

• toksnippa

Vädur 78: Förstår det, jag blev bara ömmare o ömmare i magen ju fler sprutdagar hade gått. Orgalutranet var ingen höjdare på slutet.. aj aj!! Lyckades alltid sticka mig aningens snett med den och då gjorde de duktigt ont. Var bara att ta ett djupt andetag o glömma smärtan o sticka om. Nåltavlan själv efter ÄL sprutan!!

• toksnippa

Vädur 78: ja än ser jag mig inte som gravid, väntar lite - är väl knäpp men jag vågar inte tro på det.

• toksnippa

Vädur 78: låter skönt att det finns fler, då är man kanske inte helt galen då

Gått upp i vikt? Har inte vägt mig något alls sen ÄP, har bara ett mindre put längre ner på magen som jag inte brukar ha annars. Men de är väl julmat det, så mycket som man tryckt i sig. Ha ha!

• toksnippa

Jag tar 3 st/dag och ska ta dem tills de är slut, de räcker nog en vecka efter TD.

• toksnippa

Man har märkt hur olika det är på alla kliniker, vissa har 2st/dag andra inga. Och RPC har TD på RD18!

Svar på tråden Positivt graviditetstest på ruvardag 8??