Blir galen på min sambo!
Jag blir galen på min sambo. Min karl kliver hellre över saker än tar upp dem från golvet. Hans strumpor hittar jag överallt. I handfatet ligger skäggstubb efter att han rakat sig trots att han ansträngt sig för att tvätta bort det efter sig, men det är som att han aldrig kan göra någonting ordentligt. Som att han inte ser. Jävla slarver! När han klär av barnen då vi varit ute slänger han upp kläder i ett enda kaos på hatthyllan och plockar inte upp det som ramlar ned. När jag ska ut med barnvagnen ligger alltid en hög av hans skor ivägen. Det slår aldrig fel. Lagar han mat stökar han ner som fan. Han anser att han städar undan i köket efter sig men glömmer alltid typ att torka av köksbordet eller annat. Han är fullkomligt oförmögen att hitta ngt som han letar efter i hemmet. Ropar på mig så att jag ska hitta det åt honom. Det kan ligga mitt framför näsan på honom men han ser det inte. Han blir förbannad och river och slänger omkring med saker för att hitta det han letar efter och sedan tar han inte rätt på det efteråt. I natt kissade dottern i genom blöjan och det var han som hjälpte henne. Han sätter på en ny blöja men bryr sig inte om att byta sängkläder. På min begäran och endast pga mig tar han med sig alltihopa på morgonen så att det blir tvättat. Vilken förälder gör så? Låter ungen ligga i kissiga lakan, kanske bara var fuktigt på ngt ställe men va-fan vem vill sova i sitt eget kiss!? Han gör det inte för att vara elak mot dottern utan han fattar liksom inte. Det är min känsla. Han kan heller inte ta "instruktioner". När han skulle ha barnen en kväll då jag var iväg så talade jag tydligt och klart om flera gånger var näsdropparna låg (förskylda ungar som inte sover utan) och ändå när jag kommer hem har han inte gett dem det för att jag hade sagt att de skulle ligga i köket men där låg de intedär. Nä just det, det var därför jag sa att de fanns i BADRUMMET. Detta är bara toppen av ett isberg det jag nämnt. Min sambo är intelligent när det gäller så mkt annat och välutbildad. Men när det gäller vissa saker som basal omvårdnad av barnen etc är han helt jävla inkompetent. Vad är det för fel på er män, jag börjar tro att det faktiskt saknas ngt där uppe. Kom inte och säg att det är för att jag städar upp efter honom, för det gör jag inte. Dock blir jag förbannad och tappar all lust till intimitet när han skiter i vad jag tycker om detta. Flera vänner tycks ha liknande problem med sina män så jag tror tamme sjutton detta ligger i generna.