• Lillbulan05

24 år 3 barnsmamma, någon mer?

Vore kul att komma i kontakt med andra unga flerbarnsföräldrar.
    Skriv gärna ett avtryck i tråden :)

• Svar på tråden 24 år 3 barnsmamma, någon mer?
  • JennyOhlsson

här är en till...
    född 86
    mamma till 2 töser födda 2005 och 2008....
    väntar en liten om ca 10 veckor...

bor i skåne...

• lolliepopsie
    Välkomna alla nya

Nu börjar vi verkligen bli ett par stycken,kanske borde man bli en aning aktivare här då också

Kämpar för tillfället med en övertrött lill-tjej som ej vill sova och längtar till värmen!
    Om 24 dagar beger vi oss till Thailand och svärmor hänger även med:)

Vad gör ni andra om dagarna?
  • Juhanna
    lolliepopsie skrev 2010-03-07 15:57:28 följande:
    Välkomna alla nyaNu börjar vi verkligen bli ett par stycken,kanske borde man bli en aning aktivare här då också Kämpar för tillfället med en övertrött lill-tjej som ej vill sova och längtar till värmen!Om 24 dagar beger vi oss till Thailand och svärmor hänger även med:)Vad gör ni andra om dagarna?
    Åh Thailand, va skönt. Är inte ett dugg avundsjuk :)
    ♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • lolliepopsie
    Juhanna skrev 2010-03-07 21:30:19 följande:
    Åh Thailand, va skönt. Är inte ett dugg avundsjuk :)
    Hihi
    Tänk att jag har hört det förut

Nä men de ska bli underbart efter denna varga vinter eller fortsatta varga vinter!
    Barnen börjar också bli trötta på snön,så ett avbrott i vardagen ska också bli skönt.

Dock har jag redan sån resfeber så jag vet inte riktigt hur jag ska få dagarna att gå fram till avresa,sen får tiden gärna stoppas alternativt gå väldigt långsamt
  • Tösabiten88

thailand, vad många som åker dit. jag är nog denna enda som inte vill åka så långt.
    överhuvudtaget med flygplan :)

här gör vi inte så mycket då hela familjen ligger hemma och är sjuka. 2 veckan är vi hemma nu.:(

060914 & 080114 & 090422
  • Ung Mor

jag är 27 år och har tre barn, en son på  7 år, en dotter på 4 år och en son på 2 år..

• Angelicat

jag fyller 23 nu i april och blir trebarnsmamma i augusti:D

Svar på tråden 24 år 3 barnsmamma, någon mer?