• Frugan1

24 år 3 barnsmamma, någon mer?

Blir nog äldst här, 30 år och väntar nr 4.
    3 pojkar, 12, 8 och 6 år.
    Nu kommer flickan som har bf 7 juni {#lang_emotions_laughing}

• Frugan1
    Sarah84 skrev 2010-05-01 00:10:51 följande:
    Kika in här & läste lite =)Är "Bara" en 2-barn mamma. Men de känns inte så "bara" *hehe*Vill nog någon gång ha barn igen tror jag.Hur är de att få nr 3, mot att bara ha 2?Hur orkar man? Hur kände ni då ni bara hade 2?Ibland känns de för mkt att ha 2 barn, då det är som jobbigast.Men de klart barnen växer ju & blir mer & mer självständiga.Ja svara om ni känner fört =)
    Nu känns det som en evighet sen jag fick min 3:a (han e 6 år idag) när jag fick han va min mellersta 2 år och min äldste 6 år. Det va inte lätt alltid men man fick vardagen att gå runt, man får sina rutiner. Nu väntar jag nr 4 och känner att allting kommer bli mycket lättare nu eftersom min pojkar e "stora" de e mer självständiga och behöver inte passas upp hela tiden. Min äldste e 12 år och hjälper redan till mycket här hemma utan att jag ens behöver fråga han.
    han passar sina syskon när de e ute på gården och leker, tom hjälper till att göra frukost till sina brödrar. Känner mig så lycklig skattad men det kanske bara e en period han nu går igenom eftersom jag e gravid.. ha ha.. men snacka om att han kommer bli en bra pappa någon gång i framtiden {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden 24 år 3 barnsmamma, någon mer?