Mammalediga i Malmö
Ja här finns en till mammaledig i Malmö
Min dotter är också 2 månader hon är född 21 oktober. Just nu har vi lite svårt att aktivera oss för här är ju sånt snökaos i malmö man kommer ju knappt ut med vagnen
Ja här finns en till mammaledig i Malmö
Min dotter är också 2 månader hon är född 21 oktober. Just nu har vi lite svårt att aktivera oss för här är ju sånt snökaos i malmö man kommer ju knappt ut med vagnen
Ja öppna förskolan kan man ju gå till, vi har ju en äldre son också och med han har vi gått på öppna förskolan i familjens hus som det heter, som ligger vid folkets park ingången.
Folkets park är bra på sommaren med barn tycker jag, de har ju gott om plats, en jättefin lekpark och arken med massa djur och sånt som barn tycker är kul. Men på vintern är det ju lite kallt för att hänga i parken med ett litet spädbarn
Vet ni några bra baby cafeer här i Malmö? Jag har inte hittat något alls, de flesta är så små så man får inte plats med en barnvagn knappt. De borde ju finnas något babycafee i alla fall med lekhörna och barnvagnsplatser eller finns det inte härnere?
Min tjej kan också få sina utbrott när det är som minst lägligt Jag hoppas inte folk bryr sig så mycket för en så liten bebis kan ju inte rå för om den skriker, det är ju inte så man kan säga till bebisen nej men sluta nu och så gör den det
Värst är det typ när man sitter på tåget eller bussen eller så, för då kan man ju inte bara hoppa av heller. Men jag har ju själv i många år innan jag fick barn stått ut med barnskrik på tåg och flyg och bussar så nu är det min tur tänker jag.
Det är därför som jag gillar att gå på cafeer som är specifikt baby cafeer eftersom att folk som går dit och fika vet att det finns bebisar där som kanske skriker
Ja på morgonen och förmiddagen så tar det ju en evighet innan man kommer iordning och ens fått på sig kläderna känns det som. Min dotter sover länge på morgonen till 10 eller så, men jag har ju en tvååring också som vaknar vid 7, och han går ju på dagis på dagarna så då måste vi ju ändå upp och lämna honom på dagis.