• mapena

Några västeråsmammor här?

Här är en till ung Västeråsmamma. Madeleine heter jag och är 20 år gammal. Min son är 6 månader gammal och heter Elliot. Jag bor i radhus på Skiljebo, inte heller så långt från Hälla :)

• mapena

Då kommer vi också dit imorgon! Vilken tid ska vi ses där då? För mig passar det bäst efter lunch faktiskt, runt 13, hur passar det för er?

• mapena

Oj, gick nyss in och kollade på öppettiderna och de har bara öppet till 13 imorgon. Trodde det var öppet längre. Men de öppnar 9, så man kanske ska se till att vara där ganska tidigt då! :)

• mapena

Det går bra här hemma, Elliots andra tand har tittat upp, så han har gått från att vara lite grinig på senaste till världens gladaste grabb igen. Denna vecka kan jag bara på torsdag, annars är det fullt upp.. :)

• mapena

För mig kan vi träffas på fredag också iochförsig, så kan vi gå till Odensvi :)

• mapena

Jag röstar iallafall på Odensvi! :) Vilken tid ska vi ses förresten? Före eller efter lunch?

• mapena

De stänger 14.00 på fredagar, iallafall enligt hemsidan. Så jag tänkte kanske om vi skulle ses 12 eller något, om det passar för alla? Vi kan ju självkalrt ta tidigare om ni andra vill :)

• mapena

Ni kan ju ses där vid den tiden, men vi äter lunch hemma, så vi kanske kommer vid halv tolv-tolv någongång :) Är ni kvar då?

• mapena

Vad bra. Det är så att min sambo kommer alltid hem på luncherna, och det är en ganska viktig rutin för oss att äta lunch hemma allihopa. Så vi kommer när vi har ätit klart och så imorgon!

• mapena

Ni kanske märkte det, men det blev ingenting för oss idag. Elliot har varit så fruktanasvärt grinig hela dagen, så jag kände att jag skulle bespara er från det :)

Svar på tråden Några västeråsmammor här?