• Kramgotjej

Några västeråsmammor här?

Hej!
    Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.

Kramar

• Svar på tråden Några västeråsmammor här?
  • WasaE

Hejsan.
    Jag e en tjej som lever i västerås med min sambo och vår dotter (11 månader)
    Hur gammal är du? Jag e 20år.
    Vi kan juh ha kontakt om du vill genom msn lr så?

• Kramgotjej

Hej!
    Jag är också 20. Jag är tyvärr inte inne på msn så ofta. Vart i Västerås bor du? Kram

• WasaE

Okej. Jag e inne på msn när ja får tid. Försöker dock vara inne en gång om dagen å kolla mejl å sånt. Jag bor ganska nära Hälla. Själv då? (Jag lämnar ett spår i din gästbok.)

• mapena

Här är en till ung Västeråsmamma. Madeleine heter jag och är 20 år gammal. Min son är 6 månader gammal och heter Elliot. Jag bor i radhus på Skiljebo, inte heller så långt från Hälla :)

• Kramgotjej
    Hej trevligt=) Är kul att få lite kontak med andra mammor. Känner inte så många yngre och på öppna fsk är det mest äldre. Kram
  • Kramgotjej
    När jag har varit på öppna så har det blivit viksäng men jag har tänkt att gå till odensvi någon gång. Vad brukar du gå?
  • Familjen Rockström

hej! jag är också en ung mamma på 21 år jag har dotter som är 17 månader. vi bor ganska centralt (oxbacken) skulle gärna lära känna lite fler mammor i min egen ålder med barn. kan rekomendera skallbergets öppna fsk. på tisdagar är det för unga mammor :)

• WasaE

Va kul att de finns fler =)  Jag bor oxå på skiljebo, dock i lägenhet. Vi skulle kanske kunna mötas alla på samma öppna? Jag har många gånger tänkt gå till skallbergets öppna, men har inte blivit av eftersom de e så långt från mej. Jag går ofta/alltid till Odensvi. =)

• Kramgotjej

Jag håller med WasaE att vi skulle kunna ses allihopa på någon öppna fsk. På tisdag tänkte vi vara på Odensvi=) Kom gärna dit.

Svar på tråden Några västeråsmammor här?