Inlägg från: Kramgotjej |Visa alla inlägg
  • Kramgotjej

Några västeråsmammor här?

Hej!
    Jag heter Emma och har en dotter som är 14 månader. Tänkte se om det fanns några Västeråsmammor som skulle vilja träffas och hitta på något.

Kramar

• Svar på tråden Några västeråsmammor här?
  • Kramgotjej

Hej!
    Jag är också 20. Jag är tyvärr inte inne på msn så ofta. Vart i Västerås bor du? Kram

• Kramgotjej
    Hej trevligt=) Är kul att få lite kontak med andra mammor. Känner inte så många yngre och på öppna fsk är det mest äldre. Kram
  • Kramgotjej
    När jag har varit på öppna så har det blivit viksäng men jag har tänkt att gå till odensvi någon gång. Vad brukar du gå?
  • Kramgotjej

Jag håller med WasaE att vi skulle kunna ses allihopa på någon öppna fsk. På tisdag tänkte vi vara på Odensvi=) Kom gärna dit.

• Kramgotjej

Hej. Måste tyvärr meddela att vi inte kan komma imorgon för Lova har fått 40 graders feber. Vi kommer gärna en annan dag. Kran på er allesammans

• Kramgotjej

hej det är trevligt när vi börjar bli ett par stycken. Jag kommer den här terminen pluggar en del i e-tuna. Läser till lärare på mdh. Såg att din kille är född samma datum som min dotter=) Kram Emma

• Kramgotjej

Hej Lova har frisknat på sig. Problemet då var att jag åkte på världens halsfluss och öroninflamation så jag låg däckad här hemma då när hon blev frisk men men nu är läget under kontroll och jag hoppas vi får hålla oss friska nu. Den här veckan kan jag onsdag, tordag eller fredag. Kram

• Kramgotjej

Torsdag låter bra för oss. Viksäng skulle vi kunna gå till på torsdag för då är det för alla åldrar. Passar det er andra? Kram

• Kramgotjej

Jag känner mig nerröstad så odensvi på fredag får det bli. Jag skulle vilja tidigare på fredag isåfall. Känns lite kort att vara där 2 timmar. Min dotter har sådan energi så. Vad sägs om runt tio halv elva? Kram{#lang_emotions_smile}

• Kramgotjej

Det tror jag väl att vi ska vara vid den tiden. Kom när ni är klara. Kram

• Kramgotjej

WasaE: Jadå jag kan ta med mig mat till Lova. Hon brukar äta frukost vid 10 så lunchen blir inte förän runt två i alla fall. Det vore jättesnäll om vi kunde mötas. Ska vi säga halv elva vid bankomaten där? Kram

• Kramgotjej

Hej!
    Trevligt att du också hittat hit. Jag och Åsa (WasaE) träffas ibland och går till öpnna förskolan eller hittar på något annat. Jag har just nu inte så mycket tid då jag pluggar heltid men är ledig hela sommaren så då har jag tid att hitta på saker. Tycker det är trevligt att träffa lite nya unga mammor=)

Kram från Emma

• Kramgotjej

ja vi får göra det=) Ja båda är över 1 år. Lova blir 19 månader nu i maj=)

Svar på tråden Några västeråsmammor här?