• WasaE

Några västeråsmammor här?

Hejsan.
    Jag e en tjej som lever i västerås med min sambo och vår dotter (11 månader)
    Hur gammal är du? Jag e 20år.
    Vi kan juh ha kontakt om du vill genom msn lr så?

• WasaE

Okej. Jag e inne på msn när ja får tid. Försöker dock vara inne en gång om dagen å kolla mejl å sånt. Jag bor ganska nära Hälla. Själv då? (Jag lämnar ett spår i din gästbok.)

• WasaE

Va kul att de finns fler =)  Jag bor oxå på skiljebo, dock i lägenhet. Vi skulle kanske kunna mötas alla på samma öppna? Jag har många gånger tänkt gå till skallbergets öppna, men har inte blivit av eftersom de e så långt från mej. Jag går ofta/alltid till Odensvi. =)

• WasaE

Hoho, vad tyst de vart i våran länk. Hur går allt för er? Och hur ser dagarna ut? Kanske kan bestämma nån dag å ses på nån Öppna? Alla dagar förutom tisdag passar mej =D

Kramgotjej: Hoppas Lova har kryat på sej nu =)

Kram

• WasaE

Hallå. Tänder e inge kul alls å få (lr tappa). Härligt att ni har frisknat till nu =)
    Ja kan oxå hela veckans slut. Men Torsdag verkar passa alla, fast då kan vi inte gå till odensvi eftersom de e "babydag" (under 1år) Om man nu inte går dit iaf, ända e väl att ledarna angagerar sej mer på dem mindre barnen.  Men vill ni träffas på nån annan öppna så kan vi göra de?? Eller kan man ta de på fredag? Gärna nån öppna med gång avstånd. Viksäng? Kram

• WasaE

Hehe kul =) Jag säger så här "ni bestämmer" =D mej spelar de ingen roll om de blir Viksäng lr Odensvi =) 
    Så vad röstar ni på
    Torsdag=viksäng eller fredag= Odensvi? :P
    Men ja kan säga att Odensvi har mer leksaker (motorik saker) än viksäng.

• WasaE

Okej =)
    Ja de måste väl bli före lunch eftersom dem stänger väl tidigare på fredagar?

• WasaE
    Kramgotjej:  Jag kommer oxå gärna tidigare, 2timmar känns lite, vi kan juh ta me oss mat till barnen så får dem lunchen där. Vill du kan ja möta upp dej på  skiljebo nu så du hittar rätt =P  Kvart över 10 halv 11  blir bra
    Kram
  • WasaE

kl halv 11 vid bankomaten blir super =) Ses där då! Kram

• WasaE

Åh, de ramlar in fler, så kul =)  Jag vet inte har varit lite OFF på denna sida, varit mkt. Men vi får väl dra ihop ett gäng å träffas =)
    Vet inte hur min sommar blir, men som de ser ut nu så blir de en HEL sommar att sitta hemma. Men Evelina kommer givetvis att gå på dagis iaf nån dag i veckan. (tänker inte betala dagis avgift, för ett barn som inte e på dagis) Min dotter blir 15månader nu i maj =)  Är verkligen full rulle haha.  Bara hojta till så ja e med om vad som händer haha.
    HEJHEJ

• WasaE

Japp, här springer damen bus! Har till och med lärt sej klättra upp på köks stolarna så dem ligger ner nu för tiden.
    Har även fått plocka bort alla växter från fönsterbrädan eftersom ja varje dag fick dammsuga upp jord.

Pinglan vart e de??? =S haha ingen koll!

Svar på tråden Några västeråsmammor här?