saknar mitt barn
Ojojoj inte roligt, men är tyvärr ganska vanligt ligger själv i tvist i tingsrätten just nu men det är tyvärr dit du måste gå om det inte går att komma överens med henne på ett bra sätt. Sen behöver man ju inte bli dödsfiender för det. Efter första muntliga förberedelsen började mitt ex att prata med mig på ett bra sätt vilket inte skett på över 6 mån jag blev jättechockad. Jag har två tjejer som bor hos mig på heltid och mina minsta 3 bor 3 veckor hos mig och 2 veckor hos mamma. Att det blivit såhär beror på att hon flyttat till andra sidan sverige. Svårt att lösa transporterna när man har småbarn.
Tycker det låter konstigt att din advokat säger att du inte kan få mer än några timmar då och då? Kanske är dags att tala med en ny advokat. Det gäller att hitta en riktigt bra för det finns många dåliga där ute. Men till att börja med måste ni försöka att kommunicera med varandra på ett bra sätt, det är ju jätteviktigt för barnet och framförallt kan det spara er stora pengar om ni slipper blanda in advokater.