Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Miss Gul
Jag åt 2x75 och vid plus har jag tagit Fragmin. På SH ville de inte att jag åt trombyl så jag tog de jag hade i skåpet och självmedicinerade efter råd från en läkarkompis med barnalbyl
Miss Gul
Jag åt 2x75 och vid plus har jag tagit Fragmin. På SH ville de inte att jag åt trombyl så jag tog de jag hade i skåpet och självmedicinerade efter råd från en läkarkompis med barnalbyl
Stort grattis Sofia!!
Gazelle
En liten tjej till nästintill 100%. Vi var på ul nu i v33 och hon som gjorde undersökningen sa att det rådde inget tvivel, vi kunde till och med se blygdläpparna
Lycka
Ja, en liten tjej sen innan
Jag är så nyfiken på hur det går för Lapinette. Och Grisen
Åh Sofia vad tråkigt Jag är verkligen ledsen för er skull
Gazelle
Tung och trött den 15 är det beräknat så jag är lite sliten med min 3åring hemma. Känner mig inte som världens bästa mamma direkt, jag orkar liksom ingenting
Men annars mår jag bra!
Hur är det med dig? Och er andra?
Den 22 februari kom hon, vår lilla J.
3180 gram och 49 lång.
Allt gick väldigt bra, 3,5 timme från första känningen vilket den här gången var som på film med vatten som sa "splosch".
Igår kom däremot ett litet bakslag då J fick en Von rosen-skena pga höftledsluxation.
Jag blev helt sänkt och känner mig fortfarande väldigt ledsen
Sofia
I 6 veckor och sen frejkabyxa i 6 veckor till
Tack snälla ni alla
Vi är väldigt väldigt lyckliga att det faktiskt är inte bara ett, utan två mirakel i våra liv!
Och nu har vi ju vant oss vid skenan. Första dagarna var riktigt jobbiga men nu verkar det gå bra och J's höfter verkar gå åt rätt håll
Spännande med alla syskonförsök här i tråden, för visst är det syskonförsök för dig Miss Gul?
Kram till er alla
Sofia
Hur går det?