Inlägg från: Glitter2 |Visa alla inlägg
  • Glitter2

Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10

Hej alla!
    Jag börjar med att säga stort stort grattis till er Vincent Miss Gul!
    Åh, vad underbart!!

Jag har inte varit aktiv på FL på flera månader, det har strulat så mycket med en gammal dator
    Men idag fick jag ett påminnelsemail från FL med texten "vi saknar dig" och då tänkte jag på er
    Vi försöker nu på riktigt med äl-stickor och allt, vi har sagt fram till jul sen ringer vi några samtal... men jag hoppas på egen bedrift
    Vi jobbar så otroligt mycket just nu, det känns lite jobbigt då jag jobbar mycket helg och kväll för tillfället plus att jag går en utbildning som tar mycket krafter. Nu längtar jag till jul då allt lugnar ner sig lite

Lapinette
    Vad skönt att ni äntligen kommer framåt!

Need
    Grattis till bröllopet!
    Visst är det lite härligt att vara fru

Kramar Glitter

• Glitter2

Gott nytt år mina vänner!
    Med nytt år följer nytt hopp inför framtiden och ny lycka! Det vill jag tro på!

Miss Gul
    Vilken hemsk hemsk start på mammalivet, tycker så synd om dig. Det där med att ligga och titta på dem, jag tror aldrig det går över. Jag bär fortfarande in Molly till oss ibland på nätterna, för att jag så gärna vill ha henne nära :)

Vi har nu en tid bokad på sh nästa vecka, för samtal och tidsbokning för ivf. Jag vill inte dra ut på det här ngt mer, orkar inte med ångesten man lever i "kanske nu den här gången"...

Kramar till er alla

• Glitter2

Hej vänner
    Det var länge sen nu.
    Igår var vi på SH för ggplock efter en Pergokur. Tre blåsor, men inget ägg :(
    Jag blev förvånad över min egen reaktion, såå ledsen

• Glitter2

Men idag känns det bättre. Om allt ser bra ut får vi börja om redan vid mensen.
    Tänk att vi är så många som är inne på syskonförsök.

• Glitter2

Hej alla
    i morgon börjar jag äta första tabletterna igen.
    Vi har bara testat den här metoden, lättstimulerad cykel med 5 dagar dubbeldos Pergotime och äp någonstans runt äl. När vi fick M var det så vi gjorde och hon blev till på första försöket med 1 litet ägg
    Nu hoppas jag såklart att det ska lika lätt den här gången! Håll era tummar och tår för ett guldägg.
    Läkaren CG på SH tycker inte att vi behöver byta metod för det finns inget som säger att våra chanser är sämre med den här.
    Och jag vill helst slippa massa hormoner, så lite som möjligt känner jag

• Glitter2

Sofia
    Klart du får fråga
    Det kallas lättstimulerad cykel. Vi betalar 23 000 om det går hela vägen alltså till ET men fick betala 6000 nu för det misslyckade äggplocket
    Det kan bli mer än ett ägg men oftast blir det bara ett eller två. Så håll era tummar!

• Glitter2

Nu väntar jag på samtalet
    De ringde idag och "vi tror att det blivit befruktat" och ska ringa i morgon. Gissa om jag har magknip just nu

• Glitter2

Hej alla
    Mala, det är hopplöst m priserna på bostadsmarknaden.

Igår tog jag första sprutan, vi har gått in på korta metoden. Alltså samma som alla andra men ingen spray. Läkarna tyckte inte det fanns någon anledning, de sa att vi bara haft otur men vi känner båda att vi vill säkra chanserna lite nu

• Glitter2

Oj vad det händer saker i era liv 
    fet, flygresor och vattkoppor

Själv har hde jag nätta 41 blåsor igår. LN blev lätt paff och tyst (!) och sen bestämdes att det blir coasting av det hela så nu tar jag bara Olakutran och Fragmin
    Jag känner mig lite orolig för vad som kan hända nu, inget ET tillexempel. Resten av problemen kan jag ta bara vi lyckas nu

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10