Inlägg från: Glitter2 |Visa alla inlägg
  • Glitter2

Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10

Igår plockades det ut 16 ägg. I morse var det 5 som såg bra ut. Nu kan jag inte låta bli att känna mig orolig (frågan börjar bli om jag har några andra känslor ) tänk om ingen är bra i morgon
    Men som akupunktören säger, var positiv!
    Allt verkade iallafall bra igår och 5 ägg är ju fler än inget!

• Glitter2

Gazelle - jag skulle satsat på två. Jag menar, om chanserna ökar är ju 3 bättre än "bara" 1 om du förstår vad jag menar. Jag menar självklart att 1 underverk kan vi alla leva länge på men om valet nu blir att öka chanserna, då hade jag tagit den chansen

Igår fick vi ett toppembryo, inget till frysen.
    Fråga till er

Dr B skrev ut trombyl till mig mot TNF-alfa under ruvning men efter plus skulle jag ta Fragmin
    Nu har SH skrivit ut Fragmin men vägrar förstås trombyl, vågar jag självmedicinera m albyl minor och Fragmin
    Hur skulle ni göra?

• Glitter2

Tack Lycka!

Jag vet ju att många av oss prövar det mesta. Just nu är jag fundersam att jag kanske får "för mycket av det goda" om jag tar albylen också och att det då kan skada fostret? Men enligt det jag läst tar Trombylen (albylen nu i mitt fall) udden av TNF-alfa innan grav medans Fragminet hjälper till vid graviditeten då TNF dessutom sänks under graviditeten.

• Glitter2

Lycka har du kvar Dr B´mailadress? Om du har den, vill du maila den? Jag har nämligen läst att det ska kunna gå att maila honom

• Glitter2

Hej alla
    I lördags testade jag, bim -2 för att jag skulle iväg m jobbet. Och... jag är gravid!!
    Det är lite omtumlande, har inte riktigt hunnit ta in det. Jag väckte maken och sa att det blev plus sen åkte jag iväg m taxin, så vi har inte hunnit förstå det tillsammans ännu
    Om två veckor kommer jag hem, då är det vul!
    Alla kramar till er där ni befinner er i livet

• Glitter2

Sofia
    Hoppas hoppas hoppas!
    Alla tankar till dig

Ego:
    Jag mår som jag ska

Kram till er alla

• Glitter2

Sofia
    Vad skönt ändå att det finns en blastocyst kvar! Jag kan tänka mig att du är orolig för din ålder, det är jobbigt att vara i den här svängen och all ytterligare press som läggs på bidrar ju negativt för kropp och psyke
    kram och hoppas allt går så bra det nu kan gå

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10