• loulin

BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?

Jag använde aldrig belly bandit efter min första förlossning. Däremot blev jag nyfiken på att testa det efter andra förlossningen så när jag var gravid i sista månaden passade jag på att köpa en i storlek xs och den var jag helt bombsäker på att jag skulle komma i direkt efter förlossningen. Jag kan ju säga som så att jag skrattade åt mig själv när stod där framför spegeln och gjorde precis allt för att få runt skiten runt magen, tillslut gav jag upp. En vecka senare tänkte jag att jag skulle testa igen och till min stora lycka kom jag nu i den även om den satt tight. Jag upplevde den som ett enormt stöd och hade den på mig både dag och natt i 6 månader och herreguuud vilken skillnad den gjorde. Jag upplevde att jag fick bort den där lilla kulan som man annars kan ha en bra tid efter en förlossning, mycket fortare än vad jag fick efter första förlossningen. Första bilden är någon dag efter förlossningen (alltså innan jag ens hade börjat använda belly bandit) och den andra bilden är 6 månader efter, då har jag ju tränat lite också men ni ser ju en klar skillnad. 

Mamma till Vincent och gravid med nummer två. louiselindberg.blogg.se
Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?