• na96gen

BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?

idag har jag lagt en beställning på en Belly Bandit..
    hoppas det går fort att få den och att den kommer ge efftekt {#emotions_dlg.flower}

• na96gen
    buffas skrev 2011-03-16 14:20:27 följande:
    Jag har en o är supernöjd mitt andra barn kom för tre veckor sen o min mage är snart som den var innan,lite lösare bara men det ordnar sig med lite träning..Ta en storlek mindre än vad ni har på kläder jag har en xs o den äR SNART FÖR STOR..
    svårt att välja storlek tycker jag ....
  • na96gen
    allie3 skrev 2011-03-16 17:09:29 följande:
    Fick min igår.. tog en XS fast entligt tabellen skulle jag ha en S..
    Skön på och man känner direkt att man har en bättre hållning med den.  så det är bara +++
    hur många cm diffade det då ?
    blir orolig att jag valt en som blir för stor
  • na96gen
    zadliht skrev 2011-03-25 09:49:31 följande:
    Allie3: En liten fråga bara du skrev att du tog en mindre vad måtten visade? Funkade den att stänga och så då iaf? Jag vill beställa en men känns så svårt med stl. Eftersom nästan alla skriver att den blir för stor snabbt. Man vill ju kunna ha den ett tag. Hjälp mig någon. Jag att datumimorhon och lär beställa snarast så jag hinner börja använda den på en gång barnet kommit ut. Mvh mathilda

för mig blev storleken super.. hade inte kunnat ta någon mindre även fast jag ville..
    Så mät dig och ta den storlek du hamnar inom .. vi vill ju växa ur dem ändå .. Men precis som det står står du och svajar mellan två storlekar ta den mindre .. för  många cm försvinner ju av sig själv efter en förlossning så ..

Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?