• HannaPanna29

BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?

Jag har hittat ett alternativ till Belly Bandit, men snittades för en vecka sedan och har bara testat två dagar än så länge då jag vill låta kroppen läka lite först.

Lindex säljer maggördlar för 199:-. Dock kan man bara "krympa" den två hack vilket gör att när magen krymper blir den snabbt för stor. Jag löste det genom att köpa en storlek för liten och sen "skarva" med bh-förlängningsknäppen så jag nu har fem hack istället. Detta kostar totalt 100:- så man får ungefär samma sak som en Belly Bandit (kanske inte riktigt lika snyggt men det är det ju ingen som ser) för många slantar mindre.

Dock har jag som sagt bara testat i två dagar och det är möjligt att jag köper en Belly Bandit senare om Lindex varianten är för "klen" och ger efter för mycket men än så länge är jag nöjd med min lösning. Det är väldigt skönt att få hjälp med hållningen och få allt på "rätt ställe" igen.

• HannaPanna29

Ingen aning, jag har aldrig blivit snittad förut Men jag hoppas det. Att det blir ett hudveck kvar när magen gått tillbaka och man tappat gravidkilona tror jag dock är en risk man får ta. Huden i sig är ju lite uttänjd och det tror jag är svårt att träna eller "gördla" bort, det handlar ju om hudens egen elastitet

Svar på tråden BELLY BANDIT - har ni testat? Resultat?