Inlägg från: JoNiCa |Visa alla inlägg
  • JoNiCa

Värna om era katter - håll dem inne!

lilla mej, läs mitt inlägg igen!! Snälla, jag vill inte bli påtvingad grannens 5 katter som springer fram o tillbaka till sandlådan. Det är väl inte så svårt att förstå, du verkar ju bara vilja lyssna på vissa ju. Nu då jag o sonen var ute o lekte så hände följande
    att jag klev i värsta skithögen sen gav sonen mig nåt i handen (trodde det var en pinne först) men det var en torkad skitkorv, så på så sätt är det inte så kul med utekatter..

• JoNiCa

Fan vad korkad du är rent ut sagt..jag HAR INGEN RABATT!!! BOR I LÄGENHET, spelar du korkad eller??

• JoNiCa

Ja, men hon typ skakade på axlarna och sa ja men dem måste vara ute..kanske bättre att flytta ska säga till hyresvärden istället, detta är trist och äckligt tycker jag. Skönt att nån/några förstår i denna tråd vart man vill komma

• JoNiCa

Äh, så j*a töntigt detta nu, vissa verkar ju inte vilja lyssna på det man säger. Hur ska det gå då dem får barn, om någon säger till deras barn att si eller så är fel att göra...nej, orkar inte fortsätta detta dravel, men det är skönt att du och vissa andra förstår vart jag ville komma

• JoNiCa

Knytets :Bra sagt!!! Du verkar vara den enda som fattar min åsikt härinne.

• JoNiCa

Trynträ : Ja hoppas det nästan, det kan ju finnas rastgårdar till katter likaväl som till hundar vov vov t

• JoNiCa

Knytets : Klockrena inlägg som vanligt kunde inte sagt det bättre själv

• JoNiCa

Nä, det är just det. Vissa förstår inte att inte alla vill ha deras katt springandes imkring där man bor...

• JoNiCa

klarafina1 : Japp..men det meddelandet går inte in, dem tror bara att vi hatar katter. Men det handlar inte om det utan mer om att alla bör visa hänsyn, rspekt för dem som bor i ens omgivning. Precis som mina barn ska visa respekt och hänsyn då dem är ute på den allmänna gården och leker.

• JoNiCa

Hmm, ja man blir ju lite less minst sagt....

• JoNiCa

knytets : Suck ja vad säger man...snacka om idioti *duhh*

• JoNiCa

Jag fattar inte heller att ägarna inte inser fakta? Det blir ju de stackars katterna som får ta all skit ju, kanske jag ska säga det till min granne att jag kommer kasta dem i sjön om hon inte ser efter dem bättre snart Hon har 5 katter ute...*suck*

• JoNiCa

Nää fy faan vad äckligt!! Vilka svin det finns..tyvärr råkar ju många utekatter att bli illa behandlade. Tror inte dem är idmärkta faktikst, det är vanliga bondkatter, dem kommer och går som dem vill. Ska prata med hyrevärden faktikst, detta är inte kul längre. har pågått under flera år nu och ingen färändring tyvärr...

• JoNiCa

Knytets : Applåder!! Det du skriver har jag försökt få fram (i liknande ord) men INMTE fått fram budskapet men HOPPAS dem fattar nån gång..*suck*
    Men till dig!

• JoNiCa

Andrés mamma : Bra och klokt sagt, vissa tror att vi är värsta katthatarna härinne. Men det är inte detsom detta handlar om, tror många borde läsa lite nogrannare istället för att stoppa huvudet i sanden....

Svar på tråden Värna om era katter - håll dem inne!