• JaMA08

Vi som hoppas på julmirakel!

Tänkte att vi som väntar och väntar på vårt plus men samtidigt hoppas på Julmirakel kunde starta ny tråd! Här kan vi prata om allt, hur jobbigt vi har det eller hur långt vi kommit i vår utredning eller liknande. Hoppas att många vill vara med!!!!!!!!

Vi har försökt 21ggr nu och utredning har inte visat på något fel, utan vi är friska. Har BIM 19-20/12... Mvh Janet
  • Svar på tråden Vi som hoppas på julmirakel!
  • JaMA08

OOHJAA: Kul att du skrev i tråden, hoppas att fler gör det *L* Det verkar som du inte har någon ÄL eftersom mensen är regelbunden, men som tur är finns det ju mediciner för detta. Vi är båda friska men ändå har det inte blivit något, men nu hoppas vi på ett julmirakel.

Fler som vill vara med i vår tråd???? Mvh ´Janet

• JaMA08

Nu närmar det sig BM, tyvärr *SUCK* mensen kommer antingen idag eller imorgon.. Varför kan jag aldrig få ett mirakel?? Lycka till ni andra!

• JaMA08

Tråkgit att ni oxå fick BM som jag, min jä*la mens kom en dag för sent! Fasen vilket hopp som hann infinna sig på 24timmar *suck* Nu äter jag pergo kur 4 och ska imorgon på ulj, ska även be honom skriva remiss till IVF Sahlgrenska-måste komma vidare med detta.
    Varit så himla ledsen idag, gråtit mycket och tyckt livet varit pest. Varför måste vi kämpa så här??? Lycka till... Kram

Svar på tråden Vi som hoppas på julmirakel!