Sent ute, men oj vilken resa! Tur att allt gick bra i alla fall och att du inte skadade dig värre. Stor ond bula räcker.
Trots att jag verkligen avskyr sprutor och stick å det grövsta så har jag aldrig spänt mig så att jag svimmat. Däremot smoter kärlen undaGOBLIgobli skrev 2009-12-19 14:13:03 följande:
Helt ot men vill bara beklaga mig lite...Igår fick jag åka ambulans för första gången. Det började med att jag fick svinsprutan på jobbet och en till två minuter senare, direkt när jag gått tillbaka till min truck, började jag må illa och bli snurrig. Klev av trucken och sen blev det svart. Vaknade av att jag satt på golvet och en höll i mit huvud och sa att det blödde. Jag hade alltså rasat bakåt och dammat i bakhuvudet i betongen. Fick en bula som sprack och heter duga. Sen kom ambulansen och de ville ta med mig in för röntgen för säkerhets skull.Allt gick bra till slut, inga skador syntes på röntgen men jag skulle ta det lugnt pga ev. hjärnskakning. Det jag däremot inte fattar hur jag kunde svimma av på det sättet för jag kopplar det till sprutan jag fick. Doktorn hade inte heller någon förklaring till det.Sitter nu med öm arm på stickstället, öm nacke och ett bakhuvud som ff blöder lite.Surfa på fl är väl det jag mäktar med.