• Modin

Mammor i klippan?

Jag är en nyinflyttad tjej i klippan med 3 barn..

Jag heter Fanny och är 21 år gammal, gift, har 3 barn som är 3,5, 1,5 och 6 veckor snart.. Söker någon att umgås med på dagarna.. Spelar ingen roll vilken ålder igentligen, jag vill bara ha någon vän.. :) Dagarna blir så långtråkiga när man sitter hemma själv.

Skriv gärna om du oxå har tråkigt om dagarna!

• Svar på tråden Mammor i klippan?
  • Modin

With a devilish smile skrev 2009-12-08 00:55:56 följande:

Bor i Åstorp, inte så långt bort ! Heter Alexandra & är 21 år & har en dotter på 13 mån & gravid med tvåan nu . Tycker också dagarna kan bli vääldigt lång tråkiga ;)
    Nej det är ju inte så långt :) Va roligt, grattis :) När ska du ha?
  • Modin

Tiden brukar gå fort när man har en liten hemma oxå.. :) Är du mammaledig eller jobbar du+?

• Modin
    nampo skrev 2009-12-09 00:58:45 följande:
    hej! Jag är från klippan
    Va roligt.. :) Vart i klippan bor du?
  • Modin

Jaha okej.. Va pluggar du till?? :)

Nampo: japp jag vet vart de ligger.. Ja bor vid stadsparken..

• Modin

Jaha okejokej.. :P Hur långt har du kvar då? Såg att du har två bonusbarn.. :) Jag har ett bonusbarn på 2,5 år..

• Modin
    Plärtan skrev 2009-12-15 14:43:14 följande:
    Hej! Vad kul att det finns andra mammor från Klippan här inne. Jag är 20 år och mamma till en liten son på snart 9 månader, vi bor nere vid storköpet men ska snart flytta närmare centrum. Modin: När flyttade du till Klippan?
    Å va roligt :) Jag flyttade hit för snart 3 veckorsen... :) Någon i min egen ålder.. Hehe..
  • Modin
    SchumiFerrari skrev 2009-12-15 18:12:04 följande:
    Bor i Ängelholm.. Går hemma med lillen på 4 månader, Store killen på 21 månader är på fsk 8-11 mån,tis,fre. Ins-tors 7.30-16..Pluggar lite på distans..30 år så lite äldre än du TS
    Va roligt.. :) Mina barn börjar på dagis i januari förutom lillan då :P Hehe.. Ja men de gör inget att du är 30, min man är ju 28 så det är inga problem för min del.. Hehe..
    Vad pluggar du till?
  • Modin

Det låter spännande faktiskt.. :) Hur kommer det sig att du valde just de??

• Modin

Va roligt.. Många som skriver nu.. Någon som lust att träffas någon dag?? :)

• Modin
    Nea09 skrev 2009-12-16 13:05:08 följande:
    Absolut de ända som e dåligt med att bo här ute e bussarna suck...går bara en i timen
    Jag har körkort och bil så jag kan ta mig till ställen om det skulle vara så.. :)
  • Modin
    Plärtan skrev 2009-12-16 22:40:11 följande:
    Jag träffas gärna, men är fast i snön ute på landet hos mina föräldrar för tillfället :P
    Heheh jobbigt.. :P Bara säg till när du känner för det, för jag är hemma alltid..
  • Modin

Heheh ja jag förstår de.. Ja har knappt suttit här ja heller.. 

• Modin

Ingen som känner för en mamma träff?? Vi kan ju träffas några och fika kanske? :)

Svar på tråden Mammor i klippan?